ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הנהג עוכב לחקירה

אסון: בת 19 נהרגה מפגיעת רכב פלסטיני

אסון הערב בצומת יצהר שבשומרון. בת 19 נהרגה בתאונת דרכים | הנהג הפוגע הינו פלסטיני שעוכב בזירה לחקירה 

אסון: בת 19 נהרגה מפגיעת רכב פלסטיני
אמבולנסים של מד"א באירוע צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

טרגדיה בשומרון: בת 19 נהרגה הערב (שלישי) לאחר שנפגעה מרכב פלסטיני בצומת יצהר. חובשים ופראמדיקים של כוחות ההצלה שהוזעקו למקום מצאו אותה ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה. הנהג הפוגע עוכב לחקירה.

מדוברות המשטרה נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים שאירעה בצומת יצהר בין רכב פלסטיני להולכת רגל. צוות רפואי קבע במקום את מותה של הולכת הרגל. נהג הרכב הפוגע עוכב במקום לחקירה ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 20:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולכת רגל שנפגעה מרכב בצומת יצהר. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מדווחים על צעירה בת 19 ללא סימני חיים וקובעים את מותה".

חובש רפואת חירום במד"א, משה שמעון סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הצעירה שוכבת בצד הכביש כשהיא מחוסרת הכרה, בסיוע כוח רפואה של צה"ל ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא סבלה מחבלה רב מערכתית קשה מאוד והייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

מדוברות איחוד הצלה - מחוז יו"ש נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על הולכת רגל שנפצעה אנושות כתוצאה מפגיעת רכב פלסטיני בצומת יצהר".

מנחם הלפרין, חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנערה ללא רוח חיים לאחר שלדברי עוברי אורח נפגעה מרכב. התחלתי בביצוע החייאה תוך חיבור דפיברילטור של איחוד הצלה. אך למרבה הצער היא סבלה מפגיעה רב מערכתית וצוותי רפואה של צה"ל נאלצו לקבוע את מותה בזירה".

תאונת דרכים קטלנית יצהר ישראלית נהרגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד