ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
המאבק בפייק ניוז

פייסבוק הסירה קבוצה של הרב אמנון יצחק

המאבק בפייק ניוז נמשך. פייסבוק הסירה היום קבוצת פייסבוק של הרב אמנון יצחק, המונה יותר מ-12 אלף משתתפים, בשל פרסומים נגד החיסונים

פייסבוק הסירה קבוצה של הרב אמנון יצחק
הרב אמנון יצחק צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במסגרת המאבק במפיצי הפייק ניוז נגד חיסונים, ענקית הרשת פייסבוק הסירה היום (שלישי) קבוצת פייסבוק של הרב אמנון יצחק, המונה יותר מ-12 אלף משתתפים, בשל קריאות נגד החיסונים.

המידע שהועבר בקבוצה הינו מידע שקרי נגד החיסונים, מידת יעילותם ותופעות הלוואי, כמו גם קריאות שלא להתחסן. כאמור, הקבוצה הוסרה היום מהרשת החברתית.

כזכור, הרשת החברתית פייסבוק הסירה ביום ראשון קבוצה עם 14,000 חברים שהפיצה פייק ניוז על החיסונים וגרמו לנזק ממשי למערך החיסונים בישראל.

בקבוצה שנקראת "אומרים לא לדרכון הירוק", קראו החברים להזמין תור לחיסון ולהבריז כדי שמנות חיסון יזרקו לפח, זאת במקביל להפצת מידע שקרי אודות החיסונים לקורונה. זאת כנראה הקבוצה הגדולה ביותר שפייסבוק הסירה כאן בארץ בגין הפצת מידע שקרי על חיסונים והמגיפה.

נזכיר, כי בקבוצת מתנגדי החיסונים עלו שלב וגרמו לקופות החולים לזרוק אלפי מנות חיסון לקורונה לפח - זאת בזמן שישנם עוד מיליוני בני אדם המשוועים לחיסון.

בפוסט שפורסם בקבוצת מתנגדי החיסונים בפייסבוק כתבה אחת המשתתפות כי יש להזמין תור לחיסון ולא להגיע, זאת על מנת שיפוג תוקפם של החיסונים. "אם כל מי שמתכוון שלא להתחסן יזמין תור לחיסון ולא יגיע, נסיים את מלאי החיסונים (בפח) די מהר", כתבה.

עשרות משתתפים הגיבו לה על כך ותמכו ברעיון. אחת מהם כתבה כי "הזמנתי היום תור ו"שכחתי" מזה, בעוד שאחרת הגיבה כי היא זימנה תור בכמה סניפים מכמה מספרי טלפון שונים.

פייסבוק תנועה נגד חיסונים חיסון לקורונה אמנון יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד