י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המשטרה חוקרת

זוג קשישים חרדים הותקפו: תחזרו לארץ שלכם

זוג חרדים קשישים שנסעו באוטובוס בשכונת סטמפורד היל הלונדונית, הותקפו במילים קשות על ידי גבר שקרא להם "תחזרו לארץ שלכם" | פורסם תיעוד מהמקרה והמשטרה חוקרת

זוג קשישים חרדים הותקפו: תחזרו לארץ שלכם
הגבר האנטישמי צילום: צילומסך

גבר אנטישמי איים באלימות מילולית קשה כלפי זוג קשישים חרדים שנסעו באוטובוס בלונדון הבירה. המשטרה המקומית חוקרת את המקרה, כאשר לפי העדויות, הגבר קילל את הזוג בקללות איומות במשך 10 דקות, כך נחשף בסרטון שפרסם ארגון 'השומרים' בחשבון הטוויטר שלו.

המקרה התרחש ביום שני באוטובוס קו 253 בשכונת סטמפורד היל שבלונדון, בריטניה. "אתה חושבים שתוכלו לבוא לכאן ולהתעסק איתנו האנגלים", אמר האיש והוסיף קללות איומות נגד זוג היהודים שאמר לו, "אנחנו רוצים ללכת מכאן בגלל אנשים כמוך", הוא הגביר את קצב הקללות ואמר להם; "תחזרו לארץ שלכם, אתם לא שולטים פה, זו לא המדינה שלכם".

מפקח המשטרה אנדי פורט, אמר לאחר האירוע: "אנו מתייחסים ברצינות לכל צורות פשע השנאה, בין אם מדובר בפשע שמבוסס על גזע, דת, נכות או דעות קדומות, אנו מצטערים על כל צורה או פשע שנאה ונעשה כל שביכולתנו להביא לדין את האחראים. אם למישהו יהיה מידע כלשהו בנוגע לאירוע, אנא צרו קשר איתנו".

ראש רובע האקני בלונדון, פיליפ גלנוויל, כתב בטוויטר בתגובה למקרה: "מגעיל לראות, אנא העבירו את תמיכתי לקורבנות אם אתם תומכים בהם, אני מניח שהמשטרה בקשר עם המועצה".

אנטישמיות בלונדון סטמפורד היל קשישים חרדים זוג חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד