י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מחלקים דברים בחינם"

עיתונאית השוותה את שכניה תומכי טראמפ לחיזבאללה ולנאצים

בעלת השפעה ב'לוס אנג'לס טיימס' השוותה את השכנים שלה - תומכי טראמפ, שפינו לה את השלג לחיזבאללה ולנאצים | "חיזבאללה גם מחלקים דברים בחינם, הם גם דורשים להתמסר למטרה האכזרית שלהם" 

עיתונאית השוותה את שכניה תומכי טראמפ לחיזבאללה ולנאצים
אילוסטרציה צילום: Pixabay

וירג'יניה הפפרנן, בעלת השפעה וכותבת טור ב'לוס אנג'לס טיימס' השוותה את השכנים שלה לנאצים ולתומכי חיזבאללה משום שהם תמכו בדונלד טראמפ.

הסופרת מברוקלין כתבה בעיתון ביום שישי האחרון, כי ה"טראמפיסטים ניקו לי את השלג שחסם לי את שביל הגישה לבית, כמובן ברמה מסוימת אני מבינה שאני חייבת להם תודה, הבחור ניקה את שביל הגישה כמו מקצוען, אבל כמה תודה לתת?" היא כתבה.

הפפרנן, עבדה משנת 2003 ב"ניו יורק טיימס" כמבקרת טלוויזיה, לפני שעברה לכתוב ביקורת על האינטרנט ובתרבות המקוונת. בשנים 2008-2012 כתבה את 'המדיום', טור שבועי על תרבות האינטרנט, למגזין "ניו יורק טיימס".

היא עזבה את ה'ניו יורק טיימס' כדי לעבוד ככתבת ב'יאהו ניוז', ומשם היא הגיעה ל'לוס אנג'לס טיימס', ביום שישי היא כתבה על העזרה ששכניה שתומכים בטראמפ נתנו לה עם פינוי שלג משביל הגישה לבית שלה. "חיזבאללה, המפלגה הפוליטית האיסלאמיסטית השיעית בלבנון, גם מחלקת דברים בחינם", ציינה ופירטה כיצד "הם דורשים גם להתמסר למטרה האכזרית שלהם, נגדנו ונגד הסונים".

המאמר שלה עורר תגובות חריפות זועמת ברשת, "האישה הזאת משווה את שכניה התומכים בטראמפ, שניקו את שביל הבית שלה, לאוהדים של נאצים ושל חיזבאללה". כתבה מגין קלי, מגישה לשעבר ברשת פוקס ניוז. טאקר קרלסון מגיש נוסף בכיר ברשת פוקס ניוז לעג לה בתוכניתו ביום שני בערב ואמר: "וירג'יניה הפפרנן, אחראית על צדק ואמת".

אחד הגולשים כתב בתגובה: "הטור מאשר על השכנים שלך". גולשים אחרים כתבו כי הם שמחים שהם לא שכנים שלה, התגובות היו בעיקר לועגות, גולשים קראו לה ללכת לטיפול רפואי או לבדיקה פסיכיאטרית.

שלג חיזבאללה נאצים דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד