ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
צפו בברכתו

ישראל מאיר הירש: מצפים לראות את הפושעים הציונים עומדים לדין

פעיל הנטורי קרתא הקיצוני ישראל מאיר הירש משבח את בית הדין הבינלאומי בהאג ואומר: "כולנו מצפים לראות את הפושעים הציוניים עומדים בקרוב לדין על פשעיהם האכזריים, מעשים המוגדרים בחוק הבינלאומי כפשעים נגד האנושות" • צפו

ישראל מאיר הירש: מצפים לראות את הפושעים הציונים עומדים לדין
ישראל מאיר הירש צילום: צילומסך

איש ה'נטורי קרתא' ישראל מאיר הירש, המתגורר בירושלים וידוע כתומך נלהב של איראן, חמאס, ושאר שונאי ישראל בעולם, פרסם הודעת ברכה לאחר החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג, לחקור את ישראל בחשד לפשעי מלחמה.

"בעקבות החלטת בית הדין הבינלאומי בהאג לחקור את פשעי המדינה הציונית, אנחנו היהודים מברכים את אנשי מערכת בית המשפט הבינלאומי בהאג, על החלטתם האמיצה וההומנית", אמר הירש.

הירש המשיך, "אנחנו מברכים את הגברת הנכבדה, פאטו בנסודה, העומדת בראש התביעה, כמו כן אנו מברכים את בני ובנות העם הפלסטיני על ההחלטה החשובה הזאת".

כזכור, התובעת הראשית בבית הדין הבינלאומי בהאג, פאטו בנסודה טענה ביום חמישי האחרון כי יש בסמכותה לפתוח בחקירת "פשעי מלחמה שביצעה מדינת ישראל". הירש בירך את ההחלטה ואמר: "כולנו מצפים לראות את הפושעים הציוניים עומדים בקרוב לדין על פשעיהם האכזריים, מעשים המוגדרים בחוק הבינלאומי כפשעים נגד האנושות", אמר איש הנטורי קרתא.

"מלבד העם הפלסטינאי שעובר דיכוי אכזרי, גם העם היהודי עובר דיכוי אכזרי תחת שלטון הציוני האנטישמי, אנחנו היהודי מתנגדים לציונות באופן מוחלט המנוגדת ליסודות הדת של העם היהודי, אנחנו היהודים בארץ הקודש עדים לפשעי הציונות והאפרטהייד שנעשים יום יום".

"בשמי ובשם היהודים הנרדפים על ידי הציונים, אנחנו קוראים בזאת לכל המוסדות והגופים הבינלאומיים, לנקוט בצעדים מעשיים נגד השלטון הציוני, על מנת לעצור את הפשעים ואת המעשים האכזריים שלהם על בסיס יומי נגד העם הפלסטינאי, ונגד העם היהודי, אנטי ציונות זה לא אנטישמיות, זה צדק ומוסר חברתי עולמי". כך הירש מירושלים, בירתה הנצחית של מדינת ישראל.

בית הדין הבינלאומי בהאג ישראל מאיר הירש נטורי קרתא הרשות הפלסטינית מדינה פלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד