י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מרימה ציפיות?

שקד באופוריה: "לפי הסקר- בנט הוא ראש הממשלה"

מקום 2 ברשימה 'ימינה' אמרה הערב בשיחת זום לפעילים כי לפי הסקר של כאן 11, נפתלי בנט יהיה ראש הממשלה הבא | כל זאת למרות שעל פי הסקר, 'ימינה' עם שלושה עשר מנדטים בלבד

שקד באופוריה: "לפי הסקר- בנט הוא ראש הממשלה"
בנט צילום: Marc Israel Sellem פלאש 90

41 ימים לבחירות, ואתמול בערב התפרסם סקר בחירות ב'כאן חדשות' כשעל פי תוצאות הסקר, לגוש הימין ובנט, יש 62 מנדטים. אך גם לגוש 'רק לא ביבי' עם בנט, יש 62, מה שהופך את יו"ר 'ימינה' ללשון מאזניים לאחר הבחירות.

בתגובה לסקר, אמרה שקד כי: "לפי הסקר בכאן 11, נפתלי בנט הוא ראש הממשלה", כך פרסמה הכתבת הפוליטית של 'מקור ראשון'.

מוקדם יותר אמש, שקד התייחסה בזום עם פעילים אל יו"ר 'ישראל ביתנו': "תחשבו מה ליברמן עשה בשנים האחרונות ומה אנחנו עשינו? ובאמת אי אפשר להשוות. ואני אומרת שוב היחיד שיודע להתמודד עם המגפה הזאת, שממש אכפת לו, שיכול להוציא את ישראל מהמשבר הכלכלי והבריאותי הזה זה בנט", כך פרסם 'סרוגים'.

סטלה וינשטיין, מקום 12 ברשימה 'ימינה' שהייתה ב'ישראל ביתנו', והשתתפה גם היא בשיחה בזום, נתנה דוגמא מנושא הדגל של ליברמן - הטיפול במגזר החרדי, ואמרה: "גם בנושא הכי שנוי במחלוקת בנושא החרדי, הכי קל להחרים אבל מנהיג טוב הוא מוביל הוא לא מחרים".

"בסגר הראשון שבנט היה שר הביטחון הוא הכניס גדודים של חיילים לתוך בני ברק, הוא עשה סדר והם התקבלו בברכה, ועכשיו יש מכת"זיות אין עשייה", הוסיפה.

איילת שקד נפתלי בנט בחירות 2021 סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד