ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
היום הגדול קרב

פעם ב20 שנה: מניין צדיקי הדור יקרעו שערי שמים ביום המסוגל

מניין מגדולי וצדיקי הדור יתכנסו ביום חמישי הקרוב, יום חמישי האחרון של ימי השובבי''ם וערב ראש חודש אדר במעונו של מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי ושם יקרעו שערי שמים בשבילכם, ולא זו בלבד, שלוחי 'קופת העיר' יעתירו בעדכם בששה עשר המקומות הקדושים ביום המסוגל שעת הרצון שלה ישוב רק בעוד עשרים ושבע שנים

פעם ב20 שנה: מניין צדיקי הדור יקרעו שערי שמים ביום המסוגל
הגר"ח קנייבסקי צילום: באדיבות המצלם

דבר כזה לא קורה כל יום, גם לא כל שנה. מאורע כזה, יום כזה, קורה פעם בעשרות שנים, והשנה זה שוב קורה, היום הגדול ערב ראש חודש אדר שיוצא בדיוק ביום חמישי האחרון של ימי השובבי''ם, יום מסוגל ביותר, יום נורא הוד.

רוצים להיות שותפים לסגולות היום הנורא? לחצו כאן>>

זכתה שנת תשפ''א, שערב ראש חודש אדר יחול בדיוק ביום חמישי האחרון של ימי השובבי''ם, דבר נדיר לחלוטין, לשם ההשוואה: הפעם האחרונה שערב ראש חודש אדר חל ביום חמישי האחרון של ימי השובבי''ם היה לפני עשרים שנה, הפעם הבאה למקרה שתהיתם הוא רק בעוד עשרים ושבע שנים.

מדובר בעת רצון חסר תקדים, ביום גדול וכביר, יום ששערי שמים נפתחים, לא די בכך שזהו ערב ראש חודש שמרבים בו בשמחה אלא זהו גם יום חמישי האחרון של ימי השובבי''ם, יום כביר ונורא הוד.

וביום גדול זה, בעת רצון חסרת תקדים זו, עת רצון שלא הייתה כבר עשרים שנה, עת רצון מיוחדת שתשוב עוד הפעם רק בעוד עשרים ושבע שנים, ביום גדול זה ייערכו תפילות מיוחדות על ידי גדולי וצדיקי הדור וכן במקומות המסוגלים לישועתם של תורמי 'קופת העיר'.

רוצים להיות שותפים לסגולות היום הנורא? לחצו כאן>>

ביום גדול זה, יום חמישי הקרוב יתכנסו מניין מגדולי וצדיקי הדור במעונו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א ושם יקרעו שערי שמים להצלחתם ולעשועתם של תורמי 'קופת העיר', הזדמנות נדירה שאסור לנו לפספס, ממש כך.

ולא זו בלבד, שלוחי 'קופת העיר' יעתירו בעדכם בששה עשר המקומות הקדושים שם אחר שם בפרטות, תחשבו על זה, ביום המסוגל והנדיר, גדולי הדור בראשות מרן שר התורה יקרעו שערי שמים בשבילכם, ולא די בזה גם בששה עשר המקומות הקדושים שלוחי 'קופת העיר' יתפללו עליכם שם אחר שם.

זה לא מעמד שקורה כל יום, מעמד נדיר לכל הדעות, וזה ההזדמנות שלנו לקפוץ על המציאה ולהצטרף בכדי להכלל ברשימת השמות, שגם אנחנו נזכה לישועה ביום הענק הזה. הצטרפו כעת, אסור לכם לפספס את היום הזה, את הישועה שלכם.

רוצים להיות שותפים לסגולות היום הנורא? לחצו כאן>>

סגולה סגולה לפרנסה סגולה לשידוכים סגולה לרפואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!