י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ברוך דיין האמת

נשיא הישיבה האהוב ובעל התפילה הלך לעולמו

הרב שפטל מאיר הלוי נויברגר ז"ל, נשיא ישיבת 'נר ישראל' בבולטימור, הלך לעולמו לאחר מחלה קשה בשנה האחרונה | נודע כבעל תפילה בימים הנוראים בהיכל הישיבה ורבים היו מגיעים לשמוע את תפילתו 

נשיא הישיבה האהוב ובעל התפילה הלך לעולמו
הרב שפטל מאיר הלוי נויברגר זצ"ל צילום: baltimore jewish life

ברוך דיין האמת: מבולטימור שבארה"ב הגיעה הבשורה על פטירתו של הרב שפטל מאיר הלוי נויברגר זצ"ל, נשיא ישיבת 'נר ישראל' בולטימור שהלך לעולמו לאחר שחלה במחלה קשה בשנה האחרונה ונפטר אתמול למגינת כל תלמידיו הרבים. 

המנוח נולד לאביו הרב נפתלי נויברגר זצ"ל, נשיא ישיבת נר ישראל במשך שנים רבות. הרב שפטל ירש את תפקידו של אביו כנשיא הישיבה. הוא נקרא על שם סבו, הרב שפטל קרמר זצ"ל.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי "מסירותו של הרב שפטל לישיבה ולקהילת בולטימור בכללותה הייתה אגדית". הוא היה אחד הדמויות הידועות והאהובות בקהילת בולטימור.

המנוח היה מפורסם גם בתפילות שלו כחזן שבתפילותיו עוררו מתפללים רבים להתחזק בעבודת השם, ורבים נהרו לישיבת 'נר ישראל' בימים הנוראים כדי לשמוע את הרב שפטל משמש כבעל התפילה.

הרב שפטל הותיר אחריו את רעייתו הרבנית שתחי' ואת ילדיו ההולכים כולם בדרך התורה. אחיו: הרב שרגא נויברגר, הרב יעקב נויברגר, הרב יצחק נויברגר, והרב עזרא נויברגר.

מסע הלוויה היום (רביעי) בשעה 13:00 בצהריים (שעון ארה"ב) מהיכל הישיבה 'נר ישראל' בבולטימור.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

נר ישראל בולטימור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד