י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ברכה שנפלה על העיר שלי

האם החילונית משיבה אש: דור רע של תל-אביביים יגדל פה

מחר ייפתחו הלימודים בחלק מהערים, גם בתל אביב הצהובה, הסייעות החרדיות הרבות נקלעו לעין הסערה, כאשר השנאה לבעלי חזות חרדית נכנסה גם לתחום הכה טהור. היועצת האסטרטגית משיבה אש

האם החילונית משיבה אש: דור רע של תל-אביביים יגדל פה
הילד מחופש צילום: מתוך הפייסבוק של מורן עג'מי

בבתים רבים בכל רחבי הארץ, נרגשים הורים והילדים לקראת פתיחת מערכת הלימודים, בחלק מהערים והשכונות. לאור כך נקלעו הסייעות החרדיות מבני ברק העובדות בעיר תל אביב לעין הסערה עת נגע השנאה פשה אף לתחום החינוך. ויש מי שעומד על כבודן.

היועצת האסטרטגית מורן עג'מי, שאינה נמנית -עדיין- על ציבור שומרי התורה והמצוות פנתה בחשבון הפייסבוק שלה במכתב פתוח לסייעות מבני ברק, וכך כתבה:

כדי להבין את הסיפור המלא של מה שאני כותבת כאן תצטרכו להתרכז בשלושת החלקים הבאים. ראשית: על-פי חוק במדינת ישראל, כל גן מעל ל-31 ילדים מחוייב בשתי סייעות. שנית: בתל אביב, הרבה פעמים תמצאו סייעת אחת. לא תמיד אבל לפעמים. למה? הרי אף אחד לא רוצה לעבור על החוק או חלילה לסכן ילדים. זה פשוט מאוד - אף תל-אביבית לא רוצה להיות סייעת. אז מי בכל זאת מציל את הילדים שלנו?? הבני-ברקיות הצדיקות. הן מגיעות לגנים שלנו ומעניקות לילדים שלנו כל-כך הרבה אהבה וחום. כל-כך הרבה ערכים ובעיקר שומרות עליהם. לא חושבת שיש גן בעיר ללא סייעת מבני ברק. החלק השלישי: עכשיו קבלו הצצה קטנה ובלעדית למלחמת העולמות בקבוצת הווטסאפ של הורי הגן של שחרולי (שייפתח מחר כי ב״ה אנחנו שכונה צהובה).

בימים האחרונים כמה הורים החליטו לעשות מלחמת עולם. המסר העיקרי: סייעות.מבני.ברק.לא.יכנסו.אלינו. יעני מצורעות. זה הגיע עד למצב של פניה שלהם למנהל הצהרון ולמנהל העירייה. אני, כמו שבוודאי למדתם להכיר, לא ממש שתקתי. לא הסכמתי שתצא קריאה לפטר אותן, בטח לא בשמי, בטח לא כשהילד שלי מעולף עליהן, בטח לא כשהן כאלו מדהימות וצדיקות.

אז למה אני כותבת? הרי את המסר שלי העברתי להן. אני כותבת כי אני בטוחה שזה לא מתקיים רק בגן של שחרולי. אני כותבת לכל הסייעות מבני ברק, כדי להודות לכן, להודות שאתן באות ומסכנות את עצמכן בהדבקות מהילדים שלנו, באות ומעניקות כל-כך הרבה חום, אהבה ומאמץ. נותנות לילדים שלנו עוד מודל, כדי שלא יהיו מנותקים כמו ההורים שלהם.

ולעיריית תל אביב: מבטיחה שאם תתייחסו לפניות האלו ותעשו מעשה שהוא גם לא חוקי, גם לא מוסרי וגם מלא ונוטף בגזענות - טוב לא יקרה מזה. בטח לא ברכה בשמיים.

ולהורים האלו בתל אביב: נראה אתכם מסתדרים בלעדיהן, נראה איך הילדים שלכם יסתדרו בלעדיהן. או בעצם כמאמר הנביא האהוב עליי: ״ידע שור קונהו וחמור אבוס בעליו, ישראל לא ידע, עמי לא התבונן". אוי לילד שמתחנך להורה ששכח את הכרת הטוב. איזה דור רע של תלאביביים יגדל פה.

אז אסיים בסיבה האמיתית לפוסט הזה, תודה לך - לך הסייעת שבנס קיבלה את הפוסט שלי וקוראת אותו. את לא מצורעת, את מדהימה ואת ברכה שנפלה על העיר שלי. תודה לך, אני באמת אוהבת אותך. תתעלמי מרעשי הרקע, הם יחלפו מהר, מבטיחה.

בתמונה: הבן שלי מתרגש לקראת פורים, רק בזכותכן. תודה.

הסתה נגד חרדים תל אביב יפו גן ילדים סייעות חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד