י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גם אם ייבחר שוב

טוויטר החליטה: דונלד טראמפ לא יצייץ מחשבונו לעולם

אחד ממנהלי פלטפורמת הרשת החברתית טוויטר הבהיר השבוע בריאיון כי הנשיא לשעבר טראמפ שחשבונו הושעה, לא יוכל לשוב ולצייץ לעולם, גם אם יתמודד לנשיאות פעם נוספת ואף אם ייבחר שוב

טוויטר החליטה: דונלד טראמפ לא יצייץ מחשבונו לעולם
דונלד טראמפ צילום: מתוך הטוויטר שלו

דונלד טראמפ לעולם לא יצייץ יותר. השעייתו של הנשיא לשעבר מטוויטר היא קבועה ולפיכך לא יתאפשר לו לצייץ מחשבונו האישי גם אם יתמודד לנשיאות בעתיד או אפילו יזכה בתפקיד פעם נוספת, כך על פי בכיר ברשת החברתית.

בראיון לרשת CNBC אמר מנכ"ל הכספים של החברה, נד סגל, כי "הפלטפורמה לא תבטל את ההשעיה של טראמפ, לאחר שטוויטר האשימה את טראמפ בהסתה להתקוממות הקטלנית בקפיטול ב-6 בינואר, שהובילה למותם של שישה אנשים ובהם שני שוטרים.

בתשובה לשאלה על סיכוייו של טראמפ לקבל בחזרה את חשבונו אם יבקש וזיכה בבחירות נוספות, סגל היה ברור. "כשמסירים אותך מהפלטפורמה, מסירים אותך מהפלטפורמה", אמר והוסיף, "צריך לזכור כי המדיניות שלנו נועדה לוודא שאנשים לא מסיתים לאלימות".

סגל גם טען כי היעדרותו של טראמפ לא פגעה במודל העסקי של טוויטר, וקבע כי החברה הוסיפה יותר משתמשים בינואר השנה מחודש זה בשנים עברו. מניית טוויטר עלתה בכמעט 12 אחוזים במסחר ביום רביעי, כך דווח ה'ניו יורק פוסט'.

כזכור בתחילת חודש ינואר טוויטר נקטה בצעד חסר תקדים של סגירת חשבונו המפורסם והנעקב של הנשיא טראמפ מהפלטפורמה "לצמיתות" - פחות משבועיים לפני שהזב את תפקידו. "לאחר סקירה מדוקדקת של הציוצים האחרונים וההקשר סביבם כיצד הם מתקבלים ומפורשים בטוויטר ומחוצה לו, השעינו את החשבון לצמיתות בשל הסיכון להסתה נוספת לאלימות", נמסר אז מטעם החברה.

טוויטר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד