י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יועצים אסטרטגיים נעלבים

היועץ והעיתונאי התכתשו: אין לנו שום דבר במשותף

יועץ התקשורת רונן צור ועיתונאי הארץ חיים לוינסון, לאור אמירתו של צור כי הגיש בקשה לחברי וועדת הבחירות המרכזית, בכדי שאלה יפסלו את מועמדותה של גלית דיסטל-אטבריאן המשוריינת במקום העשירי ברשימת הליכוד

היועץ והעיתונאי התכתשו: אין לנו שום דבר במשותף
חיים לוינסון/רונן צור צילום: משה שי, פלאש 90/כאן 11

ראש הממשלה בנימין נתניהו שריין לקראת הבחירות לכנסת ה-24, את הסופרת והפובליציסטית גלית דיסטל-אטבריאן במקום העשירי ברשימת הליכוד.

הערב (רביעי) התקוטטו יועץ התקשורת רונן צור ועיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון, לאור אמירתו של צור כי הגיש בקשה לחברי הוועדה לפסול את מועמדותה של דיסטל-אטבריאן. העימות המלא לפניכם:

רונן צור

הערב הגשתי בקשה לחברי ועדת הבחירות לדון בפסילת המשוריינת גלית דיסטל בגין תורת גזע מזעזעת שהגתה והפיצה. אי אפשר להישאר אדישים לדבריה המעודנים בנוגע לפשעי הצורר הנאצי, ולתאוריית האשכנזי האינטליגנטי והמזרחי המומר.

חיים לוינסון

רק לשליש חברי ועדה יש מעמד לבקש פסילה של מועמד. רונן צור לא הגיש בקשת פסילה אלא שלח מכתב. ספין בקיצור. אחרי זה יועצים אסטרטגיים נעלבים לי.

רונן צור

זה לא משנה כמה התמרמרתי לסוציולוגיה יש חשיבות.

חיים לוינסון במענה לגולש שהתערב

הוא כתב ״בקשה לדון״. גם חשוב.

רונן צור

אתה שוב טועה. הגשתי בקשה לחברי הועדה לפסילתה. אם שליש מחברי הועדה יחתמו זה יתקבל ויידון. אין דרך אחרת להגיש בקשה למי שאינו חבר ועדה או פונה בשם המפלגה. במקום לבדוק מדוע רק חברי ועדה פוליטיים רשאים לפסול מועמד, אתה מחפש רק להתנשא וללעוג לחבריך למקצוע ולאחרים והאמת שדי נמאס.

חיים לוינסון

אז שלחת מכתב. אחלה.

רונן צור

ואיך רצית שאפנה לחברי הועדה? בטלפתיה? בציוצים? כן שלחתי מכתב ואם צריך אפנה גם לבית משפט. אני אעשה את מה שאני מאמין בו, ואתה תמשיך להתנשא וללעוג לקולגות, ולהעריץ הערצה משונה את גלית דיסטל.

חיים לוינסון

אם אתה מתכוון בקולגות - אני ואתה - אין לנו שום דבר במשותף. תפקידי לדווח, תפקידך ל...

רונן צור

אתה ואני באמת לא קולגות. אני מתכוון ללעג הארסי שלך לעיתונאים ועורכים, חבריך למקצוע. כולם מכבדים אחד את השני וגם את יועצי התקשורת. אתה כנראה שייך לגזע עליון ומתנשא שקראתי עליו לאחרונה בכמה פוסטים של פילוסופית נערצת עליך, וזוכת פרסים מדומים.

 

רונן צור חיים לוינסון טוויטר עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד