ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מרהיב

כך נראית השכונה החרדית היפה ביותר בארץ

שכונת נוף כנרת הפכה מזה זמן לפנים החרדיות של העיר טבריה כולה • צפו בצילומי האוויר המיוחדים שנערכו בפרויקט הייחודי, המעניקים הצצה לנוף עוצר הנשימה ולבניינים באיכות הבניה מהגבוהות בישראל, בשכונה החרדית • בימים אלו הסתערות על דירות הפנטהאוז ודירות הגן שבפרויקט. והמחירים? יותירו אתכם המומים

כך נראית השכונה החרדית היפה ביותר בארץ
נוף כנרת צילום: יח"צ

פנינת הנדל"ן החרדית בשנים האחרונות מגיעה באופן מפתיע דווקא מאזור הצפון.

שכונת נוף כנרת, מציעה מגוון דירות יוקרה באחד מהאזורים היפים ביותר בעיר טבריה ובכלל באזור הצפון כולו.

מיזם הדגל בשוכנה הוא פרויקט 'נוף כנרת פוריה' המציג לראווה בניינים יפהפיים עם בנייה איכותית וברמת גימור גבוהה במיוחד.

החברה היזמית הבונה את השכונה, משווקת בימים אלו דירות גדולות במיוחד ממתחם המגורים למשפרי דיור ולאלו שרוצים לחיות ולגור בהרחבת הדעת. רוכשי הדירות נהנים ממרחבי ענק, מפרט טכני עשיר ומפנק ולא פחות חשוב, נוף עוצר נשימה המשקיף על כנרת. כל זאת במחיר נמוך ומפתיע, במיוחד ביחס לערים הגדולות.

הפרויקט מציע מבחר דירות במגוון גדלים, כאשר גולת הכותרת המרכזית היא הפנטהאוזים הענקיים שהפכו לשם דבר בשכונה כולה ובטבריה בכלל וכן דירות גן גדולות עם חצר פרטית שבירושלים אפשר רק לחלום עליהן.

סמנכ"ל השיווק חיים כהן שור מוסיף, כי משפחות אברכים רבות זיהו את הפוטנציאל הגדול בשכונה והעתיקו מגוריהם מירושלים והמרכז ומערי הלוויין החרדיות תוך שהם כביכול עוזבים את מה שהיה "אזור הנוחות" שלהם. לדבריהם, עד היום אין אף משפחה שהתחרטה על המהלך...

"ישנן שתי סיבות מרכזיות בגללן בוחרים משפחות וזוגות צעירים לעזוב את כור מחצבתם" מספרים תושבים ל'בחדרי חרדים'. "הסיבה הראשונה היא איכות החיים. יש כאן מרחבים, מרווחים, אוויר ואווירה מעולה וגם נוף מדהים לכנרת. שנית, המחיר הוא פקטור רציני. אתה משפר את איכות החיים שלך ועובר מדירת 80 מטר במרכז קריית ספר לדירת 150 מטר במרכז הצפון ויחד עם זאת לא נאלץ להיכנס לתהליך של משכנתא. ישנן משפחות רבות שאפילו סגרו כך את החובות שהיו להן".

בנוסף לזה, הם מעידים כי מדובר בשכונה פורחת ומשגשגת. "יש כאן חיי קהילה תוססים, זוגות צעירים מגיעים לכאן בהמוניהם וזה הפך למעוז חרדי מובהק ופופולרי", משתפים בהתלהבות.

"אנו מציעים לכל משפחה המעוניינת להשתכן במקום מגורים איכותי ולשדרג את איכות החיים שלהם תוך חיסכון עצום בעלויות, לבוא ולהתרשם מהמקום המדהים הזה". 

רוצים לשמוע עוד פרטים על פנינת הנדל"ן הצפונית? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם>>

ניתן גם להתקשר לטלפון: 072-395-2978

פוריה שכונת נוף כנרת טבריה טבריה עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד