י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משטרת מחשבות?

הח"כ מהליכוד צייץ "בן גביר זה אח" מחק וצייץ שוב

הימין בישראל יודע כי הוא זקוק לאיתמר בן גביר ברשימה שתעבור את אחוז החסימה. ולא, עוצמה יהודית בראשותו תשרוף קולות קריטיים. מעת שחיבור כזה נוצר הצטרפו כולם לנהי של השמאל ומבהירים כי הוא לא רצוי כולל ראש הממשלה שחתם עם המפלגה הסכם עודפים, אולם ח"כ מהעשירייה הרביעית בליכוד מעז לחבקו והוא לא לבד

הח"כ מהליכוד צייץ "בן גביר זה אח" מחק וצייץ שוב
ניסים ואטורי צילום: מתוך פייסבוק

יחסי אהבה שנאה: איתמר בן גביר הפך להיות לפוליטיקאי נחשק בימין, ובמקביל לאיש שלא רוצים להיראות בקרבתו. אמש (רביעי) שעות לאחר שחתם על הסכם עודפים עם מפלגת 'הציונות הדתית' הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בן גביר אולי יהיה בקואליציה אך לא בממשלה. בכך הצטרף נתניהו לקולות המציעים בכירי הליכוד, המגיבים להשמצות השמאל בהתנערות מחברם לימין.

לאור כך והסאגה הרבה סביב ריצתו לכנסת צייץ אמש חבר הכנסת מהליכוד ניסים ואטורי: "בן גביר זה אח". המוזר היה כי הוא דקות לאחר מכן הציוץ נמחק.

אחרי שמחק את הציוץ, שב חבר הכנסת ואטורי וכתב בחשבון הטוויטר: "‏בן גביר הוא בוודאי יותר אח שלי מאלו שתומכים בזו שביזתה את זכר השואה ואת זכרם של חללי צה"ל בדרכה לייצג את מפלגת העבודה בכנסת. אומרים שמשפחה לא בוחרים? אני בוחר: כל ישראל אחים".

מוקדם יותר אמרה חברת הכנסת מאי גולן מ'הליכוד' בתכנית 'הצינור' ב'חדשות 13' בניגוד לחבריה ולראש הממשלה: "אני מקווה שאיתמר בן גביר יהיה בממשלה. זה דבר שצריך להגיד אותו. אני חושבת שמרבית חברי הכנסת של הליכוד מסכימים איתי. קשה לי להאמין שמישהו מהם לא מסכים". יצוין כי גולן התמודדה בעבר ברשימת 'עצמה יהודית' של בן גביר.

כזכור, אמש שעות ספורות לאחר ש'הליכוד' חתמה על הסכם עודפים עם מפלגת 'הציונות הדתית' של בצלאל יואל סמוטריץ׳, שבה חבר גם עו"ד איתמר בן גביר במקום השלישי, הבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון ראשון למערכת הבחירות הנוכחית שהוענק כמסורת ל'ערוץ 20' כי בן גביר לא יהיה בממשלתו הבאה.

"בן גביר לא יהיה בממשלה", הצהיר ראש הממשלה, שהוסיף וציין כי "בן גביר עשה בלוק טכני עם הציונות הדתית, הוא יהיה כנראה בקואליציה כמו שהיה בזמן בן ארי", כשכוונתו ליו"ר 'עוצמה יהודית' מיכאל בן ארי, שאגב לא ישב בקואליציה, בניגוד לדברי נתניהו.

איתמר בן גביר ניסים ואטורי מאי גולן מפלגת הליכוד בחירות לכנסת ה 24 עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד