י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סטודנטים סבלניים

אחרי שעתיים של הרצאה: הפרופסור קלט שהיה על 'שקט'

שגרת הקורונה הביא בעקבותיה התמודדויות חדשות לשגרת החיים | באוניברסיטה בסין שהלימודים בה נערכים במתכונת למידה מרחוק, גילה פרופסור למתמטיקה שההרצאה שהעביר ירדה לטמיון מאחר ובמהלכה המיקרופון שלו היה על 'השתק'

אחרי שעתיים של הרצאה: הפרופסור קלט שהיה על 'שקט'
פרופסור דונג וואנג צילום: צילומסך

פרופסור באוניברסיטה בסין שלימד מתמטיקה גילה בדרך הקשה ששקט לא תמיד שווה זהב. לאחר שהעביר הרצאת זום במשך שעתיים, פרופסור דונג וואנג מהאוניברסיטה הלאומית בסינגפור הבין שאף אחד מתלמידיו לא שמע מילה משום שהמיקרופון שלו הושתק, כך דיווח כלי החדשות המקומי Independent.

וואנג הקריא אז שאלות של כ-20 התלמידים שנשארו מחוברים לשיעור המקוון לאורך כל ההרצאה, אך מלבד צרצרים הם לא שמעו דבר. "לא, אהה, אנחנו יכולים לסיים את השיעור שלנו?" הוא שאל. בסופו של דבר, כמה תלמידים אמרו לו שהוא היה על השתק כל הזמן.

"אנחנו לא יכולים לשמוע ממך כלום כבר שעתיים" אמר אחד הסטודנטים לפרופסור. הפרופסור "המפוזר" גילה אז כי אף אחד לא שמע אותו. הוא אמר לסטודנטים כי הוא יחזור על כל ההרצאה בפעם אחרת.

הפרופסור ברגע שגילה כי מסר הרצאה לעצמו.

אזוסה צ'אן, אחד הסטודנטים, אמר לאתר החדשות כי הפרופסור השתיק את עצמו באופן בלתי מוסבר. "סטודנטים ניסו כל מיני דברים כדי למשוך את תשומת ליבו ואף התקשרו למספר הטלפון שלו. עם זאת, הוא לא הגיב והמשיך בשיעור", אמר התלמיד. "ספירת המשתתפים הלכה והתמעטה ככל שעבר הזמן, מכיוון שהתלמידים לא יכלו ליצור קשר עם הפרופסור ולא היו להם שום דרך אחרת. מה שאתה רואה כאן הם 20 פלוס סטודנטים שחיכו בסבלנות שעתיים עד שהפרופסור יקלוט" הוסיף צ'אן.

הפרופסור נבהל כשנודע לו שתלמידיו לא שמעו כמעט שום דבר מהשיעור שלו. תלמיד אחד הסביר שהפרופסור עשה את כל השיעור באייפד, "אז אתה יכול לצפות שהרבה דברים ישתבשו במערך כזה".

"לאחר האירוע הזה, הוא השאיר את הטלפון שלו לידו בכל פעם שהוא מעביר הרצאה כדי שנוכל להתקשר אליו במקרה חירום," אמר צ'אן.

פרופסור הרצאה זום סינגפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד