י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
4 שנים ללא ר' יענקב

תיעוד: כך ציינו את הילולת הגר"י אדלשטיין זצ"ל

במלאת השנה הרביעית להסתלקותו, המונים פקדו את ציונו של מרן הגר"י אדלשטיין זצוק"ל ברמת השרון. בנו ממשיך דרכו הגרמ"ש אדלשטיין נשא תפילה מיוחדת לעצירת המגיפה וערך כמה סיומי ש"ס שנלמדו על ידי תלמידי בעל ההילולא | הצלם דוד זר מגיש תיעוד

תיעוד: כך ציינו את הילולת הגר"י אדלשטיין זצ"ל
הילולת הגר"י אדלשטיין זצ"ל - תשפ"א צילום: דוד זר

ביום שלישי כ"ז שבט ציינו ברחבי היהדות את יום פטירת ליבם של ישראל מרן הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל, שנסתלק מעמנו ביום המר והנמהר כ"ז שבט תשע"ז, כאשר החל מיום שני בשעות הערב ובמהלך יום שלישי המונים פקדו את ציונו שבבית העלמין ברמת השרון.

מעמד התפילה המרכזי תוך שמירה והקפדה על כללי הזהירות, התקיים ביום שלישי אחה"צ בהשתתפות בני המשפחה והמוני תלמידיו בראשות בנו ממשיך דרכו, הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין, אשר נשא דברים לזכר אביו זצ"ל והעתיר בתפילה לישועות הכלל והפרט, וכן נשא תפילה מיוחדת לעצירת המגיפה באמירת אבינו מלכנו ברוב עם.

לאחמ"כ העתיר הגרמ"ש בתפילה מיוחדת עבור שמות התורמים ל'מרכז תורני רמת השרון' מוסדותיו של אביו הרב זצ"ל.

בקהילת 'נחלת יעקב' בב"ב ציינו את יום היא"צ, כאשר ביום שני בשעות הלילה נערך מעמד סיום ש"ס משניות ע"י הגרמ"ש אדלשטיין, שנלמד ע"י קבוצת אברכים שישבו ולמדו את כל ששה סדרי משנה לע"נ הגר"י זצ"ל.

כמו כן בשכונת נאות יוסף בב"ב שבראשות הגרמ"ש אדלשטיין, ציינו את יום היא"צ ע"י מעמד סיום ששה סדרי משנה שלמדו האברכים לע"נ בעל ההילולא.

מעמד מיוחד של סיום ש"ס בבלי שנלמד ע"י מאות אברכים אשר לקחו על עצמם לימוד דפי גמרא לע"נ הרב זצ"ל התקיים בחדרו של הגרמ"ש, במעמד מנין מצומצם תוך הקפדה מירבית על כללי הזהירות.

צילום: דוד זר

הרב יעקב אדלשטיין רבי מרדכי שמואל אדלשטיין יום הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד