ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אל תחמיצו

סגולה חסרת תקדים: ההזדמנות הבאה רק עוד 20 שנה!

ביום חמישי ערב ראש חודש אדר, זה קורה, מעמד היסטורי ביום היסטורי, יום שמציינים גם את יום חמישי האחרון של ימי השובבי''ם, בשעות אחה''צ תתקיים עצרת תפילה בראשות מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א. אם תפספסו ההזדמנות הבאה תהיה רק בעוד עשרים ושבע שנים ולאחר מכן עוד עשרים ושבע שנים. מחר זה ההזדמנות שלך להיכנס ולתפוס, להיות חלק מהיום הגדול הזה

סגולה חסרת תקדים: ההזדמנות הבאה רק עוד 20 שנה!
שעון החול אוזל צילום: Unsplash

ערב ראש חודש הוא תמיד יום מסוגל, יום גדול, יום שבו שערי שמים נפתחים, אבל ערב ראש חודש אדר הוא הרבה יותר מסוגל, חודש של שמחה, חודש שמזלן של ישראל גובר, אבל השנה קורה משהו היסטורי ונדיר, דבר שקורה פעם בעשרות שנים.

לחצו כאן כדי לזכות בסגולות הנדירות, ההזדמנות הבאה רק עוד 20 שנה>>>

כן, שמעתם נכון, פעם בעשרות שנים, השנה, שנת תשפ''א, מלבד שזה ערב ראש חודש אדר, זהו גם יום החמישי האחרון של ימי השובבי''ם הנעלים, יום שבו התבטאו גדולי וצדיקי עולם אמירות מופלאות על סגולת ימים אלו, והשנה כל זה קורה ביום אחד.

הוא כל כך נדיר, שהפעם הקודמת שער''ח אדר חל ביום חמישי האחרון של ימי השובבי''ם היה לפני עשרים שנה, והפעם הבאה אם שאלתם הוא רק בעוד עשרים ושבע שנים!.

וביום כזה היסטורי ונדיר, יתקיים מעמד תפילה נורא הוד, שאסור לכם לפספס אותו, אם תפספסו זה לא יקרה שוב, פשוט אסור לכם לפספס. ביום המסוגל הזה יתכנסו גדולי וצדיקי הדור למעונו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א ושם יקרעו שערי שמים בעבורכם.

לחצו כאן כדי לזכות בסגולות הנדירות, ההזדמנות הבאה רק עוד 20 שנה>>>

אתם מבינים את המשמעות של הדבר ההיסטורי הזה? ביום כה נשגב יום היסטורי שקורה פעם בעשרות שנים, שעת רצון נוראית, יתקיים מעמד נורא הוד כאשר רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א בעצמו יעתיר בעבורכם, שם אחר שם, יקרא את הבקשות שלכם ויחיש לכם ישועה.

מוקדי 'קופת העיר' כבר קורסים מרב עומס של טלפונים כאשר על הקווים אלפי אנשים מעוניינים להצטרף לתפילה הנוראית הזו, ביום הנורא הזה, יום שיחול עוד פעם בעוד עשרים ושבע שנים. זה ההזדמנות שלכם להיוושע, זה ההזדמנות שלכם לצאת מן המיצר, אל תגידו שלא ידעתם, שלא תהיו מאלו שבוכים על כך שפספסו את הדבר ההיסטורי הזה, הצטרפו עכשיו.

לחצו כאן כדי לזכות בסגולות הנדירות, ההזדמנות הבאה רק עוד 20 שנה>>>

סגולה ראש חודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!