י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פרסום ראשון

בשורה: מקלב פנה אל משרד האוצר בדרישה לפצות את נוסעי התח"צ

בשל הסגר האחרון סגן שר התחבורה, הרשות החרדית והבטיחות בדרכים אורי מקלב דורש לפצות את נוסעי התחבורה הציבורית "נאלצים לשאת בעלויות הגבוהות באופן שאינו סביר"

בשורה: מקלב פנה אל משרד האוצר בדרישה לפצות את נוסעי התח"צ
חרדי על רקע נהג אוטובוס עם מסכה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סגן השר אורי מקלב פנה הבוקר (חמישי) אל מר קובי בליטשטיין מ"מ מנכ"ל משרד האוצר ודרש להקים מנגנון פיצוי הנדרש כפי שהיה קיים בסגר הראשון, "רבים רכשו חופשי-חודשי לנסיעה בתחבורה הציבורית, אך בפועל נאסרה עליהם את הנסיעה ונאלצים לשאת בעלויות הגבוהות באופן שאינו סביר".

בפנייתו אל מר קובי בליטשטיין ממלא מקום מנכ"ל משרד האוצר דרש סגן שר התחבורה להקים שוב מנגנון פיצוי הנדרש כפי שהיה קיים בסגר הראשון.

"עם החלטת ממשלת ישראל על סיומו של "הסגר המהודק" אני רואה חובה לפנות אליך על מנת לדאוג לפיצויים לקהל נוסעי התחבורה הציבורית ובעיקר התלמידים אשר עם תחילת שנה"ל רכשו חופשי-חודשי בעלות גבוהה, מבלי לדעת שבהמשך החודשים שלאחרי מועד הרכישה לא תהיה להם אפשרות להגיע למוסדות הלימוד בהוראת ממשלת ישראל" כתב מקלב בפנייתו.

"המצב הנוכחי שרבים מהתלמידים רכשו חופשי-חודשי לנסיעה בתחבורה הציבורית, אך בפועל אסרו עליהם את הנסיעה והם אלו שנאלצים לשאת בעלויות הגבוהות אינו סביר, זאת מעבר למצב הכלכלי המורכב המקשה עליהם את ההתנהלות הכלכלית היומיומית. בשל כך יש להקים מנגנון פיצוי הנדרש כפי שהיה קיים בסגר הראשון", סיכם מקלב את פנייתו.

אורי מקלב משרד התחבורה רב קו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד