י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התאושש באורח פלא

דג הזהב בלע שפמנון וניצל בניתוח מסובך • צפו

דג זהב חמדן במיוחד בלע שפמנון גדול מדי וניזוק קשות. בעליו כבר התייאש מימנו, אך רעייתו, שהיא וטרינרית במקצועה, הצליחה להצילו בעזרת ניתוח מסובך • צפו

דג הזהב בלע שפמנון וניצל בניתוח מסובך • צפו
הדג והניתוח צילום: Vets4Pets Cramlington on Facebook

דג זהב עבר ניתוח לתיקון לסתו השבורה באמצעות אטבים. הדג העונה לשם סטיבן, נקלע לצרות כשנשך יותר מכפי שיכול היה ללעוס בניסיון לאכול שפמנון. הבעלים מנורת'מברלנד אנגליה, חזר הביתה ומצא את סטיבן במצוקה כשרק הזנב של שפמנון מבצבץ מפיו.

למרבה המזל אשתו של בעל הדג, גב' הינגסטון, היא מנתחת וטרינרית, והיא לקחה את הדג המסכן לטיפול כדי להוציא את השפמנון מגופו. הדג שרד באופן מדהים את הבעיה. סטיבן הובהל לניתוח בו הרדימה אותו הינגסטון, היא תפרה את גרונו והחזיקה את הלסת עם אטבים מפלסטיק.

היא סיפרה ל'דיילי מייל' כי "לסטיבן היה חור בגרון, הוא שבר את לסתו בניסיון לבלוע את הדג, אז הרדמתי אותו למחרת, תפרתי את גרונו והנחתי על הלסת שלו מקבע חיצוני עשוי אטבים מפלסטיק - כי מתכת פוגעת בהם".

"למרבה הצער כל הרקמות שלו נפגעו קשה בגלל שפמנון חד ולכן לא היה לי הרבה תקווה, אבל הוא התאושש, והוא עכשיו חזר לאקווריום שלו שם הוא נראה מעולה, דגי זהב יאכלו כל דבר, הם חמדנים ביותר", הסבירה.

"הנחתי שהוא מת", סיפרה, "אז חתכתי את גרונו, אני יודעת שזה נשמע נורא אבל הוא היה במצוקה אמיתית, והוצאתי את הדג, הוא באמת ניזוק קשות אבל היה בחיים אז השארתי אותו במים עם חבריו כדי לראות אם הוא יתאושש והוא אכן הצליח".

בריטניה דגי זהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד