י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המקצוענים: פורצי מנעולים מומלצים

סממן מוצלח לכך שפורץ מנעולים יכול ועלול להיות מומלץ, הוא עצם מידת הכשרתו. כיוון, שככל שאדם מוכשר וממוקצע יותר בעבודתו, כך סביר שהוא יכול לעשות אותה נאמנה • קבלו את ההמלצות למקצוענים האמיתיים

המקצוענים: פורצי מנעולים מומלצים
מנעול צילום: PEXELS

מי הוא פורץ מנעולים מומלץ? ובכן, ההמלצה היא בעיני המתבונן. אך אם ננסה להתייחס לזה בצורה אובייקטיבית, נניח שזה שהוא מומלץ, הוא זה שיודע לעשות עבודתו נאמנה. שזה אומר באמת כמה דברים... ראשית, שתהיה לו יכולת לפרוץ מנעולים, שנית שתהא לו היכולת לעשות זאת מבלי לייצר נזק או פגיעה לדלת, ואולי אף למנעול – אם כך אפשרי. כך שבאופן בסיסי אפשר לסכם זאת בכך שנגיד שפרוץ מנעולים מומלץ הוא זה שיכול לפתוח דלת מבלי לפגוע בה.

כישורים נכונים ורלוונטיים

שנית, נוכל להרחיב, שאלו אשר יודעים באמת לעשות זאת, הם כאלו שכנראה עברו הסמכת מנעולים רשמית וממוקצעת, ייעודית למקצוע. אמנם, לא רבים מניחים מלכתחילה שכדי להיות מנעולן עליך לעבור הכשרה מתאימה, אך למעשה כך הוא הדבר. יש כאלו שחושבים שהם יכולים לפרוץ מנעול, וייתכן שהם באמת יכולים. אולי הם עברו הכשרת מנעולנים, אולי הם פשוט מאוד טכניים ויודעים איך לעבוד עם הידיים. כך או כך, סממן מוצלח לכך שפורץ מנעולים יכול ועלול להיות מומלץ, הוא עצם מידת הכשרתו. כיוון, שככל שאדם מוכשר וממוקצע יותר בעבודתו, כך סביר שהוא יכול לעשות אותה נאמנה, מבלי להפעיל כוח ומאמץ מיותר, דבר שמנעולנים לא בהכרח אמורים להפעיל, כאשר הם עומדים אל מול מנעול שהם מתכוונים לפרוץ.

מה גם, שיש דלתות שלא קל לפרוץ באמצעות כוח, ואם מנסים – זה מיותר, כי זה יכול להוציא אותן משימוש או פשוט לא לעבוד – כמו דלתות פלדלת שונות, שלא באמת אמורות להיפרץ באמצעות כוח, אף על פי – שאם באמת מנסים, ייתכן שזה יכול להצליח.  פורץ מנעולים מומלץ, יהיה זה שגם יכול לענות לקריאה במהירות, ולהגיע למקום האירוע, לספק חילוץ והצלה, או לפחות סיוע – תוך זמן קצר. להיות שם, בנוכחות מלאה ולתת מענה על מה שמתבקש.

מהירות תגובה ואמינות

 הרי לא תעזור מידת הכשרתו ומקצועיותו, אם אין ביכולתו או ברצונו להיות תוך זמן מה בזירת האירוע, על כן חלק ממה שיכול לייחד פורצי מנעולים מומלצים, הוא זמן התגובה שלהם ויכולת ההגעה שלהם למקום האירוע. יש שיגידו שפורץ מנעולים מומלץ הוא זה שפועל באישור ממשלת ישראל, ובמידת מה זה דיי הגיוני – הרי הוא כנראה לא יכול לפעול בניגוד לאישור של המשטרה, אלא שאם חוקרים לעומק את הדבר – ייתכן שאלו הן מילות סרק, כיוון שהמשטרה לא אמורה להסמיך או לאשר עבודה של מנעולנים, אלא יכולה להעניק להם תעודות יושר, שזה דבר מה שלא אמור להיות חלק מן ההכשרה המקצועית שלהם, או מעיד על איכות עבודתם. זה נשמע טוב, וזה בהחלט צירוף מילים מרשים: "תעודת יושר/אישור" + "משטרת ישראל", נוסיף לזה מילים כמו "בנימין נתניהו", או "פטריוטיות", וכבר קיבלנו דבר מה שאפשר לשים על המקרר ואפילו על כרטיס מגנטי. ועם זאת, לא נניח שזה קשור לאיכות עבודתו של מנעולן, אלא דבר מה שמנעולנים מסוימים אומרים, כי זה כנראה נשמע טוב ויכול להפיח ביטחון במי שמזמין משרותיהם. עם זאת, אפשר להתייחס לשלל תכונות אחרות שפורץ מנעולים יכול להפגין, כמו אמינות, יושר, מקצועיות, מהירות תגובה, הכשרה מקצועית וכיוצא בזה.

 

פורץ מנעולים מנעולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד