י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דרש 900 מיליארד ש"ח

נעצר ערבי שהשליך מכתב איומים לתחנת המשטרה בבני ברק

בית משפט השלום בתל אביב הורה להרחיק תושב מזרח ירושלים למשך שלושים יום מתחנת המשטרה בבני ברק, לאחר שאמש הוא הגיע לפתח התחנה והשליך לעבר השוטרים מכתב איומים | החשוד דרש מהשוטרים סכום של 900 מיליארד ש"ח

נעצר ערבי שהשליך מכתב איומים לתחנת המשטרה בבני ברק
תחנת בני ברק, ארכיון צילום: באדיבות המצלם

בן מיעוטים, תושב מזרח ירושלים, הגיע אתמול (רביעי) לפתח תחנת המשטרה ברחוב הקישון בבני ברק, והשליך מכתב איומים לעבר השוטרים. בין היתר כתב החשוד כי הוא דורש סכום של תשעים מילארד ש"ח. במכתב, שרבב החשוד גם את ראש הממשלה נתניהו.

הבוקר (חמישי) הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. פרקליטו, עורך הדין לירן בקרמן, מתח ביקורת על המשטרה וטען כי היא הייתה צריכה לשחררו כבר אמש. על פי הערכות מדובר באדם המעורער בנפשו, אך השופטת ענת יהב לא הורתה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית, מאחר ולדבריה "אין חשד סביר לקיום העבירה".

מנגד, נציג המשטרה ביקש מבית המשפט להאריך מעצרו בשלושה ימים ובד בבד לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית. נציג המשטרה ציין כי "עולה תמיהה מהתנהגותו של החשוד, לכן נבקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית". לדבריו, "לפי דעתנו מדובר באיומים במשמע, לא קוהרנטיים אבל איומים".

פרקליטו של החשוד דרש לשחררו ללא תנאים. "החשוד לא ביצע עבירה", טען, "המשטרה הייתה יכולה לשחרר אותו אתמול בערב ובמקום זאת הוא בילה לילה במעצר. אבקש את התייחסות בית המשפט לכך, לרבות הוצאות".

לבסוף, החליט בית המשפט לשחרר את החשוד תוך הרחקה מתחנת המשטרה בבני ברק למשך 30 יום והפקדת ערבות על סך 1,000 שקלים.

 

איומים תחנת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד