ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נגד חיסונים בכפייה"

סגן שר הבריאות תקף את יפעת שאשא-ביטון: "מסוכנת לציבור"

מקום 2 ברשימת 'תקווה חדשה' אמרה הבוקר כי: "חובת הממשלה לתת מידע למי שלא בטוח להתחסן" וציינה כי היא נגד חיסונים בכפייה. בתגובה, סגן שר הבריאות יואב קיש תקף: "הייתה ונשארה מסוכנת לציבור"

סגן שר הבריאות תקף את יפעת שאשא-ביטון: "מסוכנת לציבור"
חיסון לקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

40 ימים לבחירות, והפוליטיקאים מעלים את הטונים במתקפות אחד על השני. היום (חמישי) יפעת שאשא-ביטון מ'תקווה חדשה', ויואב קיש מ'הליכוד' תקפו זה את זה על רקע מבצע החיסונים.

שאשא-ביטון התראיינה הבוקר לגלי צה"ל, ואמרה כי: "אני נגד חיסונים בכפייה ולא מגלים מספיק ערנות ורגישות לאנשים שחוששים מזה, לגיטימי שאנשים יחששו וישאלו שאלות".

"המנהיגים צריכים לצאת ולענות על כל השאלות של הציבור. אני לא מסתייגת מהחיסונים, אני בהחלט קוראת לאנשים לצאת להתחסן לכל מי שמרגיש בטוח - ומי שלא מרגיש בטוח לגיטימי שישאל וחובת הממשלה לתת את כל המידע", הוסיפה שאשא-ביטון.

בתגובה, סגן שר הבריאות יואב קיש תקף בחשבונו הפרטי בטוויטר: "שומע את שאשא ביטון ברדיו כאשר היא אינה מסוגלת לומר 'צאו להתחסן' ללא אלף הסתייגויות והתחכמויות", כתב והחריף עוד יותר: "הייתה ונשארה מסוכנת לבריאות הציבור".

שאשא-ביטון תקפה את קיש, וצייצה בחשבונה הפרטי: "‏מי שמסוכן לציבור הוא מי שהפסיק לחשוב באופן עצמאי ופועל על פי פקודות מהשליט. הספינים העלובים של נתניהו נגדי נועדו לטשטש את האחריות האישית שלו לאלפי קורבנות. אני התחסנתי בעצמי, מבינה את חשיבות החיסונים וקוראת להסביר לציבור את חשיבות החיסונים כמקובל בחברה דמוקרטית וחופשית".

בנוסף, גם שר הבריאות יולי אלדשטיין תקף את מקום 2 ב'תקווה חדשה': "אם היינו מקשיבים לעצות של ח"כ שאשא ביטון, היינו היום עם עשרות אלפי מתים".

יואב קיש יולי אדלשטיין יפעת שאשא ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד