י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפויה להיחקר במשטרה

לא עצרה במעבר חציה והתגלתה כחולה מאומתת • צפו

פעילות אכיפה כנגד עבירות תעבורה במבשרת ציון של שוטרי יחידת השיטור העירוני, הם עצרו רכב שלא עצר במעבר חצייה. בבדיקה הרכב נמצא כי הנהגת חולה מאומתת. היא נשלחה לביתה ובהמשך תזומן לחקירה | צפו

לא עצרה במעבר חציה והתגלתה כחולה מאומתת • צפו
ניידות משטרה צילום: דוברות המשטרה

במהלך שעות הבוקר, ערכו שוטרי יחידת השיטור העירוני של תחנת הראל פעילות אכיפה כנגד עבירות תעבורה במבשרת ציון. במהלך פעילותם הבחינו ברכב שנהגו מבצע עבירת תעבורה חמורה ועל כן עצרו את הרכב.

בדיקת נהגת הרכב, בשנות ה-50 לחייה, העלתה כי הנה מחוייבת בידוד לאחר שאובחנה כחולה מאומתת בימים האחרונים. הנהגת הוחזרה לביתה ובהמשך היא צפויה להיחקר במשטרה בעקבות המקרה.

בתוך כך, על פי נתוני המשטרה, בשלושת הימים האחרונים, נרשמו ע״י השוטרים 3,016 דו״חות בגין הפרות של התקנות ברחבי הארץ. בין היתר, חולקו 2,488 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 98 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 229 דו״חות בגין הפרות הגבלות המסחר, וכן 126 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

המשטרה הגבירה בימים האחרונים את פעילות הפיקוח והאכיפה בגין הפרות של בתי עסק הפועלים בניגוד לתקנות, כשרק אתמול נרשמו בהקשר זה 116 דו"חות. כמו כן, בשלושת הימים האחרונים, השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב-6,083 בתי עסק, ניתנו 129 אזהרות, וב-137 מקומות בוצע דילול קהל. 13בתי עסק נסגרו בתום שימועים לאחר שהפרו את התקנות.

מבשרת ציון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד