י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרשת משפטים בושה

השר עוקץ: להיזהר להיתקל במר מנדלבליט

השר דודי אמסלם ניצל את קריאת התורה בשבת 'פרשת משפטים', על מנת לעקוץ שוב את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ולאזכר לו את סאגת מעצרה של שכנתו, לאחר שסיננה לעברו לפני שנה בדיוק שלוש מילים - 'פרשת משפטים בושה'

השר עוקץ: להיזהר להיתקל במר מנדלבליט
אביחי מנדלבליט/דודי אמסלם צילום: תומר נויברג/דודי אמסלם, פלאש 90

לפני מספר חודשים נעצרה שכנתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט עת סיננה לעברו 'פרשת משפטים בושה'. לקראת שבת פרדת משפטים ניצל השר דודי אמסלם את המאורע על מנת לעקוץ את היועמ"ש שוב.

בחשבון הטוויטר שלו כתב אמסלם: "‏תושבי פ"ת והסביבה צריכים במיוחד השבת להיזהר מלהיתקל במר מנדלבליט.
בכל זאת, 'פרשת משפטים בושה'...".

כזכור לפי מספר חודשים, בשיחה עם העיתונאית איילה חסון מ'חדשות 13', סיפרה שכנתו של היועמ"ש כי מדי שבת היא הולכת עם בעלה וילדיהם לבית הכנסת. "לצערי", היא אמרה, "מסלול ההליכה הקבוע של היועץ המשפטי לממשלה עובר במדרכה ליד הבית שלי". חודשים לפני כן הוא ראה אותם שם ואמר להם שבת שלום.

"בעלי השיב לו, ואני אמרתי לבעלי מה אתה אומר לו שבת שלום? מנדלבליט טוען שהוא שמע את זה ונפגע".

מספר שבועות לאחר מכן בבוקר שבת פרשת משפטים היא ראתה אותו שוב וסיננה לעברו "פרשת משפטים, בושה". היא מדגישה כי היא לא התלהמה או צעקה, אלא רק סיננה בשקט תוך כדי הליכה.

לאחר כמה מטרים עצרה לידה ניידת משטרה וממנה יצאו שני שוטרים סמויים שביקשו ממנה להתלוות אליהם לתחנה לשם ביצוע חקירה בגין הטרדת איש ציבור. "אני לא אחלל שבת", ענתה להם "אם אתם רוצים תבואו איתי לבית שלי שנמצא בסמוך וניישב את זה שם".

היא סיפרה כי השוטר הלך הצידה לשוחח בטלפון עם מישהו שהכתיב לו הוראות והתעקש שהיא תיסע לתחנה. "מי זה שמתעקש כל כך שאחלל את השבת?" היא שאלה אותו, "זה מפקד תחנת פתח תקווה", הוא השיב.

לאחר מכן איים עליה השוטר כי אם היא לא תתלווה לחקירה הם יאזקו אותה בכוח מול עיני ילדיה. לאחר האיום לא הייתה לה ברירה והיא נסעה לתחנה בעיצומה של השבת.

בתחנת המשטרה חקר אותה חוקר בשם אבינועם שאמר לה שכל פנייה למנדלבליט היא חדירה לפרטיות ועל כן הוא חוקר אותה על חדירה לפרטיות ולא על העלבת עובד ציבור.

לאחר מכן סיפר לה החוקר כי גרסתו של שומר הראש של מנדלבליט דומה לגרסתה, אולם מנדלבליט הוסיף שהיא עשתה מספר דברים שהיא לא עשתה בפועל. לבסוף קיבל החוקר את חוות דעתו של שומר הראש שהיא לא נראית מסוכנת, נלקחו ממנה טביעות אצבע והיא הוכרחה להצטלם כעבריינית.

לדבריה, היא מפחדת ממש ממנדלבליט. היא סיפרה כי היא מפחדת שהוא יהפוך את עולמה. "אני לא רוצה תיק פלילי בגלל שטות כזו", היא הוסיפה.

היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט מסר אז בתגובה ל'חדשות 13': "יש לפנות למשטרת ישראל לבירור הפרטים הנטענים. מכל מקום, האירוע טופל ללא שום מעורבות מצד היועץ, שהוא כידוע אישיות מאובטחת. היועץ לא התלונן ולא התבקש להתלונן בעניין". לשון התגובה.

דודי אמסלם אביחי מנדלבליט בושה פרשת משפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד