י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אתמול התפלל בקבר רחל

החסיד שעזר לטשעבין נפטר באופן פתאומי

הלך לעולמו הרה"ח רבי מנחם משה יצחק גולדברג גב ז"ל, מחשובי חסידי קרלין סטולין ומי שהיה מבאי ביתו של גאב"ד טשעבין שסייע למוסדותיו ועד יומו האחרון היה צלול בדעתו והבוקר נפטר באופן פתאומי למגינת לב בני משפחתו

החסיד שעזר לטשעבין נפטר באופן פתאומי
ר' מנחם משה יצחק גולדברג גב ז"ל צילום: ב,

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו באופן פתאומי הרה"ח ר' מנחם משה יצחק גולדברג גב ז"ל, מחשובי וחסידי קרלין סטולין והוא בן 84 בפטירתו.  

הוא נולד בירושלים, לאביו הרה"ח ר' אריה לייב גולדברג ז"ל ולאמו מרת אסתר ע"ה.

נודע כאיש חסד מפורסם שכל ימיו היה מסור למען חיזוק מוסדות טשעבין והיה מכתת רגליו לעזור לישיבה, היה מבאי ביתו של גאב"ד טשעבין זצ"ל.

היה חסיד נאמן לבית קרלין סטולין, קשור לכ"ק האדמו"ר זצ"ל וליבלחט"א האדמו"ר שליט"א. כמו כן היה מקושר לאדמו"רי בית נדבורנה.

פטירתו הפתאומית הכתה בהלם את בני משפחתו ומכריו, שכן רק אתמול בליל שישי עוד נסע להתפלל בקבר רחל ומול הכותל המערבי, כמו כן פקד השבוע את מעונו של האדמו"ר מקרלין סטולין בגבעת זאב.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנו יחידו הרב ירחמיאל גולדברג, מחשובי חסידי קרלין סטולין, ובנותיו לבית פוקס ובקר, נכדים וצאצאים הממשיכים את דרכו.

הלוויתו תצא היום שישי, (ערב שבת קודש, פרשת משפטים - שקלים) בשעה 11:00, מבית הלויות שמגר ותעבור דרך ביהמ"ד 'היכל רבנו יוחנן' קרלין סטולין ברח' אבינועם ילין 11, להר הזיתים, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

קרלין סטולין ישיבת טשעבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד