ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מקשיחים את ההוראות

בריטניה: בידוד על חשבון הנוסע או קנס ומאסר ממושך

ברוך הבא למלון הבידוד: כל הנוחתים בשדה התעופה הית'רו בלונדון מ-33 מדינות שנמצאו ב'רשימה האדומה' יצטרכו לשהות עשרה ימים בבידוד מבלי לעזוב את חדריהם - תמורת 2,600 דולר שהם עצמם ישלמו

בריטניה: בידוד על חשבון הנוסע או קנס ומאסר ממושך
רחוב בבריטניה צילום: unsplash

רשת המלונות 'איביס' של שלושה כוכבים תהיה בין המלונות שיקבלו את פניהם של הנוסעים כחלק מתוכנית הסגר של הממשלה, כך מדווח ה"דיילי מייל".

מלון איביס בלונדון הצמוד לשדה התעופה הית'רו עם שלושת הכוכבים נפתח בדצמבר 2019, הנוסעים לא יוכלו ליהנות מהבר המרווח ופינות האוכל מכיוון שהם יהיו מוגבלים לשהות בחדריהם במשך כל הבידוד של 10 ימים, כאשר האוכל בשבילם יושאר ליד הדלת.

אורחים במלון עם 125 חדרים יצטרכו להחליף מצעים ומגבות בעצמם, ולהיות מלווים באבטחה אם הם רוצים לשאוף אוויר צח או לעשן סיגריה בחוץ. הם גם יצטרכו לשלם בעצמם 1,750 ליש"ט לאדם - תעריף שקבעה הממשלה (כ-2600 דולר).

המלון בדרך כלל גובה כ-60 ליש"ט עבור חדר סטנדרטי כולל ארוחת בוקר, כך שהסכום הכולל הוא 660 ליש"ט למשך 11 לילות משך זמן הבידוד, אך הטסים יאלצו לשלם יותר מכפול בגלל הוצאות כמו ארוחות ושירותים נוספים. החבילה כוללת את עלויות ההגעה מנמל התעופה למלון המיועד, אוכל, לינה, אבטחה, שירותים חיוניים אחרים ובדיקות רפואיות.

מטיילים המגיעים לאנגליה מ-33 מדינות ב'רשימה האדומה' שאינם מזמינים מקום במלון הבידוד, מסתכנים בקנס של 4,000 ליש"ט - ועדיין ייאלצו לשלם את עלות השהייה שלהם.

העלויות לשהייה של 11 לילות, כולל אוכל, שתייה ושירותים נוספים, הן 1,750 ליש"ט למבוגר אחד בחדר אחד, עם מחיר של 650 ליש"ט תוספת למבוגר נוסף, (או לילד מעל גיל 12) ותעריף של 325 ליש"ט לילד בגיל 5–12. מתחת לגיל 5 זה חינם.

מסירת מידע כוזב או מטעה במכוון בעת ​​מילוי טופס על מקום השהיה שלך היא עבירה שעונשה מאסר. הממשלה מזהירה כי מי שיפר את ההוראות עלול להיקנס בסכום של עד 10,000 ליש"ט, ויכול להגיע לעונש של עד 10 שנים, אם אינך מספק פרטים מדויקים אודות המדינות בהן ביקרת בעשרה ימים לפני שהגעת לבריטניה.

בריטניה קורונה בידוד קנסות עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד