י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
השפעת החיסון ניכרת

סיכום חדשות השבת: אופטימיות במצב התחלואה

מנכ"ל משרד הבריאות משדר אופטימיות לגבי מצב התחלואה | נתניהו פתח במו"מ לרכישת עוד מיליוני חיסונים | גנץ מאיים להתפטר מתפקידו כרה"מ החליפי אם לא יעבור את אחוז החסימה

סיכום חדשות השבת: אופטימיות במצב התחלואה
מתחם חיסונים בירושלים צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות ב'גלצ': "יש מגמה טובה בתחלואה, אבל צריך לראות את הדברים בזהירות. נתוני השבת, למרות שהם חלקיים, מצביעים על ירידה במספר המאומתים, המאושפזים, החולים הקשים והתייצבות במספר המונשמים".

רה״מ נתניהו פתח במשא ומתן עם המנכ״לים של פייזר ומודרנה, במטרה לרכוש עוד מיליוני מנות חיסון נוספות שיגיעו לישראל בהמשך השנה. זאת בנוסף לחיסונים שניתנים כעת במבצע החיסונים הנוכחי. הסיבה: נתניהו מעריך שהחיסון לקורונה יינתן מחדש בכל שנה, בדומה לשפעת. כך דווח בחדשות 13.

בתוך כך, סגנית מנכ"ל ביה"ח אסותא באשדוד אומרת כי "השפעות החיסון לאוכלוסיות סיכון כבר ניכרות".

יו״ר התאחדות רשתות המסחר והאופנה שחר תורג׳מן ב׳כאן 11׳: ״אם המסחר לא ייפתח בימים הקרובים, ביום הבחירות לראשונה בתולדות מדינת ישראל לא נפתח את המסחר ו-18 אלף חנויות יהיו סגורות״.

הקמפיין החדש של סער על בית ז׳בוטינסקי: תמונה של נתניהו כשמאחוריו בן גביר ועבאס לצד הכיתוב "ממשלה בשבילו", ותמונה של סער כשמאחוריו בנט ולפיד עם הכיתוב "ממשלה של כולם".

עמית סגל מדווח כי יו"ר כחול לבן בני גנץ מתכוון/מאיים להתפטר מתפקידו כרה"מ החלופי אם לא יעבור את אחוז החסימה. מסר לבוחריו: אם לא אעבור, לא יהיה מי שיבלום את נתניהו.

התאונה הקטלנית בלוד בערב שבת: מפרטי חקירת התאונה עולה כי הילד בן ה3 רכב על "בימבה" ונהגת שנסעה לאחור לא הבחינה ופגעה בו. לא ידוע על קשר בין השניים.

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח אודות גבר בשנות ה-30 לחייו, שהגיע לקבל טיפול רפואי כשהוא פצוע באורח קל-בינוני, לאחר שככל הנראה נורה בעיר קרית גת.

שריפה בבניין מגורים בבית שאן: גבר כבן 35 נפגע קשה, 7 אחרים במצב קל.

בשבת בבוקר: שני הרוגים כבני 60 תושבי המרכז נהרגו בהתרסקות מטוס קל סמוך לעפולה.

קורונה בנימין נתניהו חברת פייזר חברת מודרנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד