י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
להם מותר

חוסר אחריות: ליברמן מפקפק ביעילות החיסון

חבר הכנסת לא הסתפק באמירתו בעבר לפעול על פי השכל הישר בנוגע להגבלות בעקבות התפרצות נגיף קורונה, והערב הביע פקפוק ביעילותם של החיסונים | הפרוייקטור לשעבר ומנהל ביה"ח איכילוב בהווה השיב: "אולי חבר הכנסת ליברמן לא יודע הרבה על החיסון, אבל המדע יודע"

חוסר אחריות: ליברמן מפקפק ביעילות החיסון
אביגדור ליברמן צילום: פלאש90

לאחר שקרא לכולם לא להתייחס להוראות הממשלה במלחמת נגד נגיף קורונה, ולפעול על פי השכל הישר, הגיע יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הערב (מוצאי שבת) לאולפן 'כאן 11' הממומן על ידי המדינה. ופקפק ביעילותם של החיסונים.

בדבריו אמר ליברמן מנהיג מפלגה פוליטית בישראל, שרבים ממצביעיו עולי חבר העמים הם בקבוצת הסיכון: "צריך להתחסן אבל לעשות חיסון בכפייה, לא לעניין. אנחנו לא יודעים שום דבר בנוגע לחיסון, אני לא יודע לכמה זמן הוא יעיל. אין משהו יותר טוב, עדיף שאנשים ילכו להתחסן".

ליברמן התייחס גם לדברים הדומים והנחרצים אף יותר שהשמיע חבר הכנסת אלי אבידר אף הוא מ'ישראל ביתנו: "הוא מאמין ביוגה, בטבעונות ובספורט, אני לא חושב שיש כאן מקום למשמעת סיעתית. הבן אדם מאמין בדברים אחרים וצריך לכבד את זה".

בהמשך לא הצליח ליברמן לסיים ראיון ללא השמצת ציבור שומרי התורה והמצוות. "לפני שנמליץ על מישהו לראשות הממשלה - נדרוש התחייבות שלא ישב עם ש"ס ויהדות התורה" הצהיר שוב ליברמן.

פרוייקטור הקורונה לשעבר מנהל בית החולים איכילוב, הפרופסור רוני גמזו, הגיב בתקיפות רבה לדבריו של ליברמן ואמר ב'כאן 11': "אני יודע הרבה על החיסונים, אנחנו מכירים את הדינמיקה של החיסון בעשרות מיליונים שהתחסנו בעולם. אולי חבר הכנסת ליברמן לא יודע הרבה על החיסון, אבל המדע יודע".

"אותם צעירים שמתמהמהים עם ההתחסנות, אל תתלבטו. החיסון הזה עובד והוא עובד טוב. הצעירים לא מרגישים את המחלה ומפיצים אותה הלאה לאנשים שיכולים לחלות באורח קשה", הוסיף גמזו.

אביגדור ליברמן אלי אבידר מתנגדי חיסון חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד