י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תרגילי מתמטיקה אנטישמיים

חברי פרלמנט בריטים זועמים על מימון ספרי לימוד פלסטיניים

חברי הפרלמנט הבריטי תוקפים את מימון ספרי הלימוד הפלסטינים על ידי משלם המיסים הבריטי | חבר הפרלמנט, ויושב ראש הפרלמנט של 'ידידי ישראל', סטיבן קראב, הביא כדוגמא ספר מתמטיקה בו הונחו הילדים לפתור תרגיל המורכב ממספר החללים באינתיפאדות

חברי פרלמנט בריטים זועמים על מימון ספרי לימוד פלסטיניים
ילדים פלסטינים לצד חיילי צה"ל צילום: Wisam Hashlamoun, פלאש 09

חברי הפרלמנט הבריטי, סטיבן קראב וסטיב מקייב נאמו באירוע 'חינוך לשלום'. חברי הפרלמנט הביעו כעס על כך שהילדים הפלסטינים לומדים בספרי לימוד המלמדים אותם שנאה בשיעורים הממומנים על ידי כספי משלמי המסים הבריטיים. חבר הפרלמנט, ויושב ראש הפרלמנט של 'ידידי ישראל', סטיבן קראב, אמר באירוע מקוון ביום חמישי: "אחת הדוגמאות שנראו לי מזעזעות ביותר היא ספר לימוד למתמטיקה לילדים בגיל שש".

חבר הפרלמנט השמרן אמר, "תרגיל מתמטיקה מבקש מהילדים להוסיף את מספר החללים באינתיפאדה הראשונה למספר החללים באינתיפאדה השנייה. וזה מבחינתי ממש מראה עד כמה עמוקה הבעיה של האלימות שנמצאת לאורך כל תוכנית הלימודים וההודעות האלה מביאות למניפולציה של מוחות צעירים". כך דווח האתר Jewish Chronicle.

הוא הוסיף: "אני מאמין שיש קשר ישיר בין הלימוד הזה לבין השתתפותם של פלסטינים קטינים במעשי אלימות נגד ישראלים, ואנחנו לא צריכים להיות בספק שההסתה הפלסטינית מקשה על השגת שלום, בריטניה משלמת עבור מורים ועובדי ציבור לנסח וליישם וללמד את החומר זה בבתי ספר שאפילו קרויים על שם טרוריסטים".

גם חבר הפרלמנט סטיב מקייב, יו"ר הפרלמנט של "חברי מפלגת העבודה התומכים בישראל" אמר כי תוכן תכניות הלימודים של הרשות הפלסטינית אינו מקובל. "אנשים יגידו שבריטניה לא מממנת ישירות את ספרי הלימוד, אבל אנחנו מממנים את 33,000 המורים ועובדי המדינה שמעצבים את תכנית הלימודים ומעבירים אותה, ולכן למי שמדפיס את ספרי הלימוד אין משמעות". הוא הוסיף כי "קיים מזכר הבנות בנוגע ליחסי הסיוע שלנו לרשות הפלסטינית והוא קובע די בבירור כי על הרשות לפעול נגד הסתה לאלימות, כולל טענות להסתה בתכנית הלימודים, אנחנו לא רוצים שילדים פלסטינים יסבלו בגלל התנהגותם של מנהיגי הרשות הפלסטינית, איננו יכולים להמשיך עוד עם הדבר הזה".

פלסטינים ספרי לימוד שנאת ישראל בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד