ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"להיות הטוב ביותר"

וושינגטון מאחור: החיים החדשים של מלאניה טראמפ

החיים הטובים: על רקע הדיווחים שהיא מבלה את זמנה ב"טיפוח" ועל כך שהיא "מקנאה" בסיקור אוהד של ג'יל ביידן בניגוד לסיקור השלילי אותו קיבלה מלאניה טראמפ פתחה רשמית את משרדה ומקווה להשיב את הקמפיין שעסק בבריונות ילדים ברשת

וושינגטון מאחור: החיים החדשים של מלאניה טראמפ
ידיים צילום: pixabay

מלאניה טראמפ פתחה רשמית את משרדה שלושה שבועות בלבד לאחר שעזבה את וושינגטון הבירה. הגברת הראשונה לשעבר פרסמה את ההודעה בטוויטר ביום שישי, אך לא חשפה על אילו פרויקטים היא תעבוד במסגרת היוזמה החדשה.

"גברת מלאניה טראמפ מכריזה על פתיחת משרד מלאניה טראמפ, אנא עקבו אחר החשבון הזה לקבלת חדשות ועדכונים" כך נכתב בפוסט בחשבון הטוויטר החדש, על פי הדיווח ברשת CNN , גברת טראמפ שכרה שלושה מחברי הצוות שלה בבית הלבן שיעזרו לה בהקמת המשרד.

גורם אחד אמר לפרסום כי היא מקווה להחיות את הקמפיין שלה "להיות הטוב ביותר" בכדי לעזור לילדים להתמודד עם בריונות מקוונת.

בינתיים דווח כי הגברת הראשונה לשעבר נהנית מקצב חיים נינוח מאז שעברה להתגורר במר-א-לאגו בפלורידה בחודש שעבר. כמה מקורות אמרו ל-CNN כי גברת טראמפ מבלה חלק ניכר מזמנה בבילויים.

גורם נוסף אמר: כי "אין זה יוצא דופן שטראמפ מבלה מספר שעות ביום ונהנית מהאפשרויות העומדות לרשותה, לעתים קרובות היא הולכת פעמיים במהלך 24 שעות, לטיפוח, טיפולי פנים, ועוד, שני המקורות אמרו כי "הגברת הראשונה לשעבר השאירה את וושינגטון מאחור, בניגוד לבעלה".  

על פי הדיווחים, מלאניה מקנאה בתשומת הלב שמקבלת הגברת הראשונה ג'יל ביידן, היא "מתלוננת על המיקוד התקשורתי ביורשתה". ביידן הופיעה לאחרונה במספר כלי תקשורת, בעוד מלאניה בעיקר ספגה ביקורת מהתקשורת.

מלאניה טראמפ ג'יל ביידן בילוי משרד סיוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד