י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לקראת הדיון בקבינט

הפרוייקטור נחמן אש: שוקלים ברצינות סגר בפורים

למרות הירידה במקדם ההדבקה, והעלייה במספר החיסונים, ולקראת הדיון של חברי הקבינט בצעדי הפעימה השנייה של היציאה מהסגר. אמר הפרוייקטור נחמן אש כי ימי הפורים מטרידים אותו וכי נשקלת ברצינות אופציית הסגר בחג

הפרוייקטור נחמן אש: שוקלים ברצינות סגר בפורים
אכיפת הסגר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בשעה 13:00 היום (ראשון) יתכנסו חברי הקבינט לדון במועד ואופי הפעימה הבאה בהסרת ההגבלות של נגיף קורונה, לאור הירידה במקדם ההדבקה והעלייה המספר המחוסנים.

בתוך כך התראיין פרוייקטור הקורונה הפרופסור נחמן אש באולפן ynet והבהיר כי לקראת ימי הפורים שוקלים ברצינות להטיל סגר "מטריד" כינה ממונה הקורונה את ההתקהלויות ימי הפורים הקרובים.

הפרופסור אש הוסיף ואמר בנושא החיסונים, כי הוא: "בעד חקיקה שתעודד חיסונים, בעד גזרים ולא מקלות". בתוך שר הבריאות יולי אדלשטיין לא מפסיק להזהיר את הציבור כי הוא נדרש להתחסן ולא, לא יקבל הטבות.

"אנחנו מתלבטים מאוד אם לנקוט רק בצעדי הסברה ואנחנו שוקלים ברצינות צעדי הגבלה של סגר ועוצר לילי" הסביר הפרוייקטור.

"3,832,000 איש כבר קיבלו חיסונים בישראל, מתוכם קרוב ל 2.5 מיליון קיבלו גם את המנה השנייה. בסוף השבוע 133,000 התחסנו. ומה איתכם? תהיו זכאים להיכנס לחדרי כושר ומופעי תרבות או תישארו מאחור? לכו להתחסן!" כתב הבוקר שר הבריאות בחשבון הטוויטר שלו.
בתוך כך דווח הבוקר כי במגזר החרדי המגמה של הירידה בתחלואה הולכת ויורדת, ונכון לסוף השבוע האחרון חולי המגזר למרות אורח החיים הצפוף יותר, היוו רק 13% מהתחלואה הכללית.
בנוסף דווח בשבוע שעבר כי בעיר מודיעין עילית, 100% מקבוצת הסיכון המבוגרים חוסנו. וגם העיר בני ברק כבר הפכה ביום שישי האחרון מאדומה לכתומה.
קורונה סגר פורים נחמן אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד