י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תיעוד ענק

אחרי שנה וחצי: האדמו"ר מגור הגיע לתפילה בכותל המערבי

לאחר שנה וחצי שלא ביקר בכותל המערבי הגיע הבוקר האדמו"ר מגור לתפילה במקום יחד עם קבוצה מחסידיו. הרבי עטה מסכה למרות שעבר את החיסון השני כנגד הקורונה. תמונתו של הרבי עוררה התרגשות גדולה בקרב אלפי החסידים  

אחרי שנה וחצי: האדמו"ר מגור הגיע לתפילה בכותל המערבי
הרבי מגור הבוקר בכותל צילום: הטוויטר של יאיר שרקי

האדמו"ר מגור הגיע הבוקר (ראשון) לתפילה ברחבת הכותל המערבי יחד עם קבוצה מצומצמת ממקורביו. 

הרבי שיצא מביתו לרגל יום היארצייט הארבעים וארבע של דודו האדמו"ר בעל ה'בית ישראל' מגור זיע"א החל היום בכדי לפקוד את ציונו בהר הזיתים, הגיע תחילה באורח נדיר לתפילה ברחבת הכותל המערבי. 

בחצר חסידות גור מציינים את יום היארצייט של הרבי ה'בית ישראל' והמונים עולים לציונו לצד מעמדי לחיים בבתי החסידים בארץ ובעולם. 

הבוקר התפלל האדמו"ר מגור תפילת שחרית בבית המדרש הגדול ולרגל יום היארצייט ואמר קדיש לעילוי נשמת הרבי זצ"ל, אמש (מוצאי שבת קודש) ניגש לפני העמוד בתפילת ערבית. 

דבר בואו לכותל עוררה התרגשות גדולה בקרב החסידים שכן שנה וחצי לא היה האדמו"ר בכותל מאז ז' תמוז תשע"ט יום היארצייט של אביו הרבי בעל ה'לב שמחה' מגור זצ"ל, הרבי שהה במקום כהרגלו דקה וחצי אמר פרק תהילים ונשא תפילה חרישית במקום הקבוע ליד המחיצה, ומשם המשיך להר הזיתים לפקוד את ציון הרבי ה'בית ישראל' שם המתינו מאות החסידים. 

הרבי מגור עטה מסכה על פניו למרות שעבר את החיסון השני, הרבי מגור סבור שצריך להמשיך ללכת עם מסכה בכדי לחזק את המשמעת הציבורית בעניין. 

העיתונאי יאיר שרקי צייץ הבוקר: "חבל שזה חריג אבל תמונה חזקה: בניגוד להרבה רבנים ובכירים אחרים שחושבים שמסכה היא לא לכבודם, האדמו"ר מגור, העומד בראש החצר הגדולה בישראל עם מסכה הבוקר בכותל".

צפו בגלריה של הצלם רפאל שוורץ

 

הכותל המערבי האדמו"ר מגור הבית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד