כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הפשטות והתמימות תמיד מנצחת

עשרות אלפי צפיות למסיבת ראש חודש אדר ששברה את הרשת

ללא פרסום כמעט: מסיבת ראש חודש אדר בהשתתפות גדולי הזמר המזרחי שהועברה בשידור חי יחד עם 'צעירים למען המסורת' גרפה עשרות אלפי צפיות באתר 'בחדרי חרדים' וברשתות השונות

עשרות אלפי צפיות למסיבת ראש חודש אדר ששברה את הרשת
גדולי הזמר המזרחי במסיבת ראש חודש צילום: באדיבות המצלם

לכזו כמות מפתיעה של צפיות לא ציפו מארגני מסיבת ראש חודש אדר בליל שישי האחרון - יחד עם גדולי הזמר המזרחי. המסיבה אורגה על ידי הפעיל החברתי אבשלום אוחיון ובה גם היה אמור להשתתף שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי, אך בשל עתירת מפלגת ישראל ביתנו כנגד האירוע, נבצר ממנו להשתתף. 

האירוע שהועבר בשידור חי באתר 'בחדרי חרדים', בהשתתפות גדולי הזמר המזרחי, משה דואק, יניב מדר, אליה והב, משה קליין, אמיר אליהו, אבי בן ישראל, ובהנחיית איש הרדיו עמירם בן לולו, זכה לרייטינג שיא ברשתות ובאתר ועשרות אלפי צופים התחברו למעמד ולאחר מכן בשידור חוזר.

הפעיל החברתי אבשלום אוחיון אמר בסיפוק ל'בחדרי חרדים': "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. אם איווט ליברמן חושב שהוא יעצור את המסורת ואת היהדות בארץ ישראל, הוא טועה. אנחנו רק נגדל ונפעל ביתר שאת למען המסורת. יש ציבור ענק בארץ שרוצה מסורת, ואנחנו נמשיך לפעול למען המסורת בכל דרך, כי הציבור הספרדי בארץ גדל על יהדות מחבקת ולא על פילוג ושנאה".

עוד אמר אוחיון: "הודעתי במסיבת ראש חודש על הקמת ארגון "צעירים למען המסורת" ובע"ה נמשיך באירועים לחיזוק המסורת באופן קבוע. אני קורא לכולם להצטרף אלינו, להשאיר פרטים בטופס בו תוכלו לקבל עדכונים שוטפים על האירועים שנקיים בהמשך. זאת כדי לפעול להפצת המסורת ולחיבור הדור הצעיר ברחבי ישראל למסורת בית אבא, גם בתקופת הקורונה בה אסור לקיים אירועי ענק".

אחד המשתתפים במקום סיכם אף הוא במשפט קצר: "למרות ההתנגדויות, ללא פרסום כמעט, הפשטות והתמימות תמיד מנצחת". 

אבשלום אברשה אוחיון מסיבת ראש חודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד