י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סובלת מנכות

תלמידת הסמינר שנדרסה - פוצתה בכחצי מיליון שקלים

כשלוש שנים לאחר שנדרסה סמוך לביתה באופקים, תלמידת הסמינר תפוצה בכמעט חצי מיליון שקלים | היא סובלת מנכות קלה והגבלה בתנועה, לאחר שעברה ניתוח מייד אחר התאונה | עורך דינה דניאל שריד: "מומחה בית המשפט קבע נכות אשר משקפת את נזקיה האמיתיים"

תלמידת הסמינר שנדרסה - פוצתה בכחצי מיליון שקלים
תאונת דרכים, ארכיון צילום: איחוד הצלה

תלמידת סמינר, נערה כבת 15, שנדרסה לפני כשלוש שנים מחוץ לביתה באופקים, תפוצה ב-470,000 ש"ח שקלים. הפיצוי נקבע לאחר שמומחה מטעם בית המשפט קבע בעקבות התאונה, נותרו לנערה 15% אחוזי נכות ומהגבלה בתנועה.

התאונה המצערת התרחשה כאשר ביקשה הנערה, מרים, ביקשה לחצות את הכביש בדרך לביקור בבית חברתה, אז הגיח לפתע רכב בפרעות, פגע בה והעיף אותה ישירות על אספלט הכביש. מחקירת המשטרה עלה כי הנהג נסע במהירות מופרזת ובניגוד לכללי התנועה במקום.

אמבולנס של מד"א פינה את מרים לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם אובחן כי היא סובלת מחבלות בכל חלקי הגוף, משריטות, פצעי שפשוף, דימומים ומשבר מורכב בקרסול רגלה הימנית. הצוות הרפואי החליט כי אין מנוס מניתוח ומרים אכן נותחה בהרדמה מלאה ולרגלה הוכנסה פלטינה שחוברה באמצעות ברגים.

תלמידת הסמינר אושפזה במשך כשבוע ולאחר מכן שבה לביתה כאשר היא מתניידת בכיסא גלגלים וזקוקה לסיוע רב. כל בני משפחתה וחברותיה תמכו וסייעו לה אך היא נותרה עם כאב וקשיים לא פשוטים כלל. אביה של מרים, ר' שלמה, פנה למשרדו של עו"ד דניאל שריד והוחלט כי יש לתבוע את ביטוח החובה של רכב הנהג הפוגע.


עו"ד דניאל שריד//צילום: צחי יונה

לאחר הגשת התביעה, מינה בית המשפט מומחה רפואי מטעמו שקבע כי למרים נותרה נכות בשיעור 15% כתוצאה ישירה מהתאונה. כיום, היא סובלת מהגבלה קלה בתנועות הקרסול ומצלקת קטנה במקום. מרים חזרה ללימודיה ובמקביל התנהל המשפט. "בסופו של יום, הצלחתי להשיג למרשתי פיצוי גבוה מאד בנסיבות התיק", כך אומר עו"ד דניאל שריד.

עו"ד שריד מוסיף ואומר: "מומחה בית המשפט קבע נכות אשר משקפת את נזקיה האמיתיים של מרים והתיק הסתיים בפיצוי גבוה אשר הולם את מצבה, סבלה, הגבלותיה ונכותה בפועל. מרים פוצתה בסך של 470,000 ש"ח וזאת לאחר משפט שהתנהל במשך תקופה לא מבוטלת בבית המשפט".

"אני שמחה שהכל מאחוריי, אני מודה להשם יתברך על כך שאני בחיים ושאני בריאה, אני שמחה שאני מצליחה ללכת על הרגליים ובכלל שאני חיה, התאונה יכלה להסתיים אחרת ועל כך אני מודה", סיפרה הנערה. "אומנם אני סובלת במעט והנזק ילווה אותי כל חיי, אך למדתי לחיות עם המצב וכיום אני מתפקדת היטב רק עם הגבלה קלה בתנועת הקרסול, אבל הכל לטובה". 

 

פיצוי נכות תלמידת סמינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד