ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אחת תשוחרר לביתה

שיפור במצבן של שתי היולדות שאושפזו במצב קשה

מבית החולים הלל יפה בחדרה נמסר כי חל שיפור ניכר במצבן של שתי היולדות שאושפזו במחלקת הקורונה במצב קשה. הן ילדו בניתוח קיסרי חירום, והתינוקות אושפזו במצב טוב בפגייה

שיפור במצבן של שתי היולדות שאושפזו במצב קשה
מחלקת קורונה בהדסה עין כרם צילום: דוברות הדסה

חדשות מעודדות: שיפור ניכר במצבן של שתי יולדות שחלו בקורונה והיו במצב קשה ואושפזו בבית החולים הלל יפה - האחת תשוחרר לביתה בקרוב, השנייה בהכרה ומתקשרת עם הצוות במחלקה.

שתי היולדות אושפזו במצב קשה מאוד לפני יותר משבוע. הן ילדו בניתוח קיסרי חירום, והתינוקות אושפזו במצב טוב בפגייה. במהלך השבוע חל שיפור במצבן. אחת מהן, גלית יעקובוב, בת 30 מפרדס חנה- כרכור, אף צפויה להשתחרר לביתה בקרוב.

מצבה של היולדת השנייה מוגדר עדיין קשה, אך יציב. היא בהכרה ומתקשרת עם הצוות במחלקה. הריונית נוספת שאושפזה במצב בינוני, שוחררה לביתה כבר בסוף השבוע במצב טוב.

יעקובוב, שכעת כבר עומדת על רגליה, שוחחה היום עם ד"ר טטיאנה מיכאלוב, מנהלת המחלקה לזיהומיות א' והודתה לה על הטיפול המסור לו זכתה לאורך אשפוזה באומרה "קיבלתי טיפול מסור מכולם אי שצוות במחלקה. הם חיזקו אותי ועודדו אותי וחיזקו אותי כל העת. בית החולים והמחלקה עשתה מעל ומעבר כדי שאתאושש ואחזור הביתה. צוות הפגייה גם הוא טרח לתעד ולצלם לי את התינוקת שלי ולשלוח לי תמונות כל העת, כולל עדכון במצבה. מדהימים אחד, אחד. תודה גדולה לכולם".

ד"ר טטיאנה מיכאלוב, מנהלת המחלקה זיהומיות א' אמרה כי "אנחנו שמחים על שחרורה של יעקובוב ומאחלים לה שתשמח בצאצאית החדשה שנוספה למשפחה".

עוד מציינת ד"ר מיכאלוב כי העובדה שגיל המתאשפזים יורד אינו מסמן טובות, וקוראת לציבור להמשיך להתחסן, וכן להמשיך לשמור על כללי הריחוק החברתי בכדי שנוכל לחזור לשגרה.
 
נכון להיום מאושפזים במרכז הרפואי הלל יפה במחלקות למאומתי קורונה 67 בני אדם, מתוכם 10 במצב קל, 17 במצב בינוני ו-38 במצב קשה מתוכם 3 מונשמים ובמצב קריטי. נציין כי למעלה מ 20% מהמאושפזים הינם בגילאי 50 ומטה.

הלל יפה כרכור קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד