י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תבחרו להצליח כבר עכשיו!

10 ימי הרשמה: הזדמנות שלא תחזור במכללת מבחר

מכללת מבחר יוצאת ב-10 ימי הרשמה מיוחדים לקראת שנת הלימודים תשפ"ב: ימים ראשון -רביעי ב'-י"ב אדר (14-24.2.21) • הנרשמים בימים אלו מקבלים החזר מלא על דמי ההרשמה!

10 ימי הרשמה: הזדמנות שלא תחזור במכללת מבחר
כיתה במכללה צילום: Unsplash

עדיין מתלבטים לאיזה מקצוע מכבד ומפרנס אתם רוצים להתקדם?

לקראת ימי ההרשמה המיוחדים תגברנו את צוות יועצי הלימודים של מבחר אשר יעמדו לרשותכם במגוון אופציות – שיחה טלפונית, פגישה פרונטלית או פגישה וירטואלית , בהם תוכלו לשמוע על המגוון הרחב של המסלולים והדרך להתקדם לתואר – בצורה המותאמת לכם ביותר.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן>>>

במידה ונרשמתם (גם אם טרם החלטתם לאיזה מסלול) בימי ההרשמה המיוחדים, תזכו להחזר מלא של דמי ההרשמה בתחילת שנת הלימודים של שנת תשפ"ב!

במקביל - בימים אלו נסגרת ההרשמה למכינות המקוצרות לגברים / לנשים. המכינות המקוצרות מיועדות לאלו שאין בידם תעודת בגרות ומעוניינים להתקבל ללימודי תואר ראשון בחוגי עבודה סוציאלית, סיעוד או שירותי אנוש.

זוהי ההזדמנות שלכם להספיק את הרכבת, רגע לפני שהיא יוצאת לדרך.

במכללת מבחר תיהנו ממגוון רחב של יתרונות, אשר יעמדו לעזרתכם בפרק חשוב זה של החיים: צוות מרצים מסור ואכפתי, יחס אישי לכל תלמיד, שיעורי עזר ומרתונים לקראת מבחנים, קמפוס חרדי בהפרדה מלאה לאורך כל שנות הלימודים - באווירה חרדית שמורה ואיכותית – בדיוק כמו שאתם שואפים לה... הכל בכדי שתצליחו לרכוש תואר אקדמי ולהתפרנס בכבוד ממש בקרוב מבלי לותר על הערכים!

לזכאים: מכינה במימון מלא, ומלגות – כדי לאפשר לכם ללמוד בראש שקט ללא עול כלכלי.

תהליך בחירת התואר בו אתם מעוניינים להתקדם הינו חשוב ומכריע, ולעיתים לוקח זמן... היתרון במכינה הוא שניתן להתחיל ללמוד בטרם קבעתם את יעדכם הסופי. ולגבי החזר דמי ההרשמה? אל דאגה – כאמור, הוא יינתן בכל מקרה כשתתחילו את שנת הלימודים תשפ"ב!

זה הזמן לשריין לעצמכם מקום לשנת הלימודים הבעל"ט ולזכות בהחזר מלא של דמי ההרשמה!

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן>>>

או תתקשרו: 03-5785030, ותבחרו להצליח!


מכללת מבחר אוניברסיטה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד