י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המקורב ליו"רית הנוכחית

נחשף: המו"מ בין עמיר פרץ לקומיקאי שנכשל

חודשיים אחרי שחשפה השרה אורלי לוי אבקסיס במליאת הכנסת, את דבר המו"מ שניהל הקומיקאי ליאור שליין, מקורבה של יו"ר העבודה מרב מיכאלי בכדי לקבל שריון ברשימת העבודה בבחירות 2019 ב', הערב הדבר מקבל את חותמתו של רביב דרוקר שחושף את הפרטים ב'חדשות 13' 

נחשף: המו"מ בין עמיר פרץ לקומיקאי שנכשל
ליאור שליין צילום: משה שי, פלאש 90

ההצעה הפוליטית לכוכב הבידור המפוטר: לפני בחירות מועד ב', ניהל יו"ר מפלגת 'העבודה' דאז עמיר פרץ, משא ומתן חשאי עם הקומיקאי ליאור שליין, עורך תוכנית 'גב האומה' לשעבר ב'חדשות 13' ומקורבה של יו"ר 'העבודה' הנוכחית מרב מיכאלי.

על פי הדיווח של רביב דרוקר ב'חדשות 13', פרץ הציע לו שריון ברשימת 'העבודה' מקום 8-9. אולם מקורביו אמרו ל'חדשות 13', כי שליין דרש מקומות 2 ו-3 ולכן המו"מ נכשל והשריון לא יצא לפועל.

זאת בעוד הצדדים התעלמו מהעובדה שבת זוגו נמצאת באותה רשימה. כך על פי מקורבים ששוחחו עם דרוקר ומסרו עוד כי בשלב מסוים היה וויכוח בין פרץ לשליין, כאשר פרץ הסביר מדוע זה בעייתי ששגם שליין וגם מיכאלי יהיו ברשימה אחת ואילו שליין ניסה להסביר כי הם שני אשויות נפרדות.

ליאור שליין מסר ל'חדשות 13': "מאז 2015 פנו אלי גורמים שונים ממפלגות שונות, בהצעות מפתות יותר מאשר להיות ברשימה אחת עם עמיר פרץ ואורלי לוי, למעשה היו"רית הנוכחית של מפלגת העבודה היא כמעט היחידה שלא ביקשה שאצטרף. כשפרץ הציע לי שיריון, הקשבתי בנימוס. ומיד השבתי כהרגלי: כרגע אין לי כל כוונה להיכנס לפוליטיקה".

נזכיר כי הראשונה שחשפה זאת היתה לא אחרת מאשר השרה לקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס, המשוריינת כיום ברשימת הליכוד לכנסת ה-24. בנאום תקיף במיוחד שנשאה מעל בימת הכנסת בכ"א כסליו תשפ"א, בו ירתה לעבר כל מבקריה, היא חשפה כי חברת הכנסת מרב מיכאלי אז ח"כית מהשורה במפלגת 'העבודה', על כך שלדבריה, זו ניסתה לקדם שריון למקורבה הקומיקאי ליאור שליין. "מרב מיכאלי ובן זוגה ליאור שליין ניסו להפוך את מפלגת העבודה למן דבר כזה מלוכני, ששני בני זוג יהיו ברשימה בשריונים".

עוד תקפה השרה "כששאלו את מרב מיכאלי (אם הדיווח נכון) היא אמרה 'אני לא יודעת מי לפני מי', האם זה נכון או לא נכון שביקשתם שריון לליאור שליין במפלגת העבודה", תקפה לוי מול פניה הנדהמות של מיכאלי שישבה במליאה.

"אם זה היה קורה בליכוד, תארו לעצמכם ששרה נתניהו הייתה מבקשת שריון, מה הייתם עושים", תקפה השרה את חברי העבודה איתם חתמה על הסכם ריצה משותפת שהכניס אותה לממשלה.

עמיר פרץ ליאור שליין מרב מיכאלי מפלגת העבודה אורלי לוי אבוקסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד