י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צרות של עשירים

מרצדס ביצעה ריקול ללמעלה ממיליון מכוניות • זו הסיבה

לא תמיד החדשנות טובה. מארצות הברית מגיעים דיווחים וכפי שפורסמו ב'כלכליסט' על ריקול ללמעלה ממיליון מכוניות יוקרה של חברת 'מרצדס-בנץ', כאשר הסיבה לריקול היא עודף החדשנות

מרצדס ביצעה ריקול ללמעלה ממיליון מכוניות • זו הסיבה
אילוסטרציה צילום: pixabay

אחד התחומים הלוהטים כיום בפרט ובעשרות השנים האחרונות בכלל, הוא תחום הרכב, והאוטונומיה שלו. היצרניות מתחרות ביניהן מי ישיג תוצאות טובות יותר לרכבים ללא נהג, כמו גם כמובן מכוניות חשמליות וכדומה. הכלל ידוע: בעולם הרכב , בכל יום ישנה התקדמות.

אך לא תמיד החדשנות טובה. מארצות הברית מגיעים דיווחים וכפי שפורסמו ב'כלכליסט' על ריקול ללמעלה ממיליון מכוניות יוקרה של חברת 'מרצדס-בנץ', הסיבה לריקול היא עודף החדשנות.

בדגמי CLA GLA ו-GLS כמו עוד מספר דגמים, החיין המיוחד הנקרא E-CALL שתפקידו לזהות מצבי חירום ברכבי היוקרה ולדווח עליהם אוטומטית לכוחות החירום וההצלה השתבשו, והם מזמינים את כוחות החירום למיקומים שאינם נכונים, כמו גם מזמינים כוחות חירום ממיקומים מרוחקים מהאיזור בו התרחש מקרה החירום המצריך את התערבות כוחות החירום, גם במקרה שהנהג אין לו את היכולות לחייג אליהם.

יצויין כי גם בישראל ישנם רכבים מדגמים אלו, חלקם הגיעו הנה בייבוא אישי, והם נדרשים לאישור התקינות האמריקנית, וחלקם הובאו ארצה על ידי המייבאים הרשמיים, והם אינם קשורים לתו התתקן האמריקני. כך כאמור דווח ב'כלכליסט'.

מרצדס טכנולוגיה שירותי חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד