י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא עוצר

ליברמן מציג: עשרת ההתחייבות שירמסו את הדת

ליברמן שמוביל זו מערכת הבחירות השלישית קו אנטי חרדי ויש שיאמרו אף חמור מאנטישמי, ועם זאת הוא לא שומר את הקלפים בכיס. הוא חושף הערב את כוונותיו ורצונותיו אם חלילה יצליח להתחזק בבחירות ולהשתחל לאיזו שהיא ממשלה 

ליברמן מציג: עשרת ההתחייבות שירמסו את הדת
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן מציג היום (ראשון) עשרה התחייבויות שיביאו לשינוי חמור בנושאי דת ומדינה ולהרס גדול בכל עיקרי הדת והתורה.

בראש ההתחייבויות משנה ליברמן את עמדתו בחוק הגיוס שהביא כשר ביטחון, ומציב דרישה של ביטול הסדר "תורתם - אומנותם" וגיוס חובה לכל צעיר בן 18 לשירות צבאי או לאומי.

עוד מתחייב ליברמן, חקיקת חוק נישואין וגירושין אזרחיים, העברת כל הסמכויות בנושא פתיחת עסקים ותחבורה ציבורית בשבת לרשויות המקומיות וביטול תשלומי קצבאות לאברכים ולתלמידי ישיבות.

בנוסף, מציע ליברמן, לבטל את המועצות הדתיות, להתנות לימודי ליבה לתמיכה ממשלתית במוסדות החינוך למיניהם ומתן אפשרות לכל רב עיר להקים בית דין לגיור שיביא גיור רפורמי.

גם בנושא הרבנות והמשרד לשירותי דת דורש ליברמן, לבטל את "מונופול הרבנות הראשית על הכשרות" והתחייבות להוזיל עלויות ע"י הגברת התחרות בין גופי הכשרות, כך גם מתן ייצוג הולם לנשים ולשאר המגזרים היהודיים במועצת הרבנות הראשית והשבת האחריות על בתי הדין הרבניים ממשרד הדתות למשרד המשפטים.

ישראל ביתנו דת ומדינה גיוס חרדים לצה''ל תורתו אומנותו אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד