ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כל המשמח זוכה

צפו: מידד טסה ספג קנס בחתונה והתווכח עם השוטרים

זמר החתונות מידד טסה ספג אמש קנס כבד בעת ששוטרים פשטו על חתונה שהתקיימה בשטח פתוח, למרות ניסיונותיו לדבר על ליבם על השוטרים הדו"ח נרשם | מטעמו נמסר: "מידד הופתע לנוכח ההתנהלות השערורייתית של השוטרים"

צפו: מידד טסה ספג קנס בחתונה והתווכח עם השוטרים
מידד טסה צילום: מאיר ישראל

שוטרי משטרת ישראל פשטו אמש (ראשון) על חתונה של בני זוג ממשפחה חרדית שנערכה ביישוב תירוש וחילקו קנסות למפיקי האירוע ולנותני השירות - ביניהם הזמר מידד טסה, שקיבל דו"ח על סך 5,000 שקלים.

בתיעוד שהופץ מהאירוע נראה טסה מסביר לשוטרים כי החתונה נערכה בשטח פתוח ובהתאם להנחיות. "אם זה אסור, למה לא עצרתם את האירוע?" שאל טסה. אולם למרות הכל השוטרים חילקו דו"חות.

מטעמו של מידד טסה נמסר כי "כמי שנמנה על רשימת האמנים מהשורה הראשונה, מקבל מידד טסה עשרות פניות להופיע באירועים מדי שבוע. החל מפרוץ נגיף הקורונה מסרב מידד להופיע באירועים שאינם מתקיימים בהתאם להנחיות, וזאת לאחר התייעצות עם רבותיו.

באירוע הספציפי שתועד הערב כשמידד מקבל דו"ח, התנהלה החתונה בהתאם להנחיות, בשטח פתוח, עם קהל מצומצם בתוך קפסולות. מידד הופתע לנוכח ההתנהלות השערורייתית של השוטרים ופנה בצדק לבקש תשובות והסברים להפרעה המיותרת כל כך לשמחת חתן וכלה.

יצויין כי מאז תחילת משבר הקורונה מתמודדים האמנים עם משבר חסר תקדים, בשל אי היכולת להופיע ולהתפרנס. כעת מתברר, כי גם ההופעה בהתאם להנחיות אסורה, וזאת אך ורק בשל היות האמנים חרדים שומרי תורה ומצוות". לשון התגובה.

מידד טסה קנס כספי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד