י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כשוך הקרבות

דגל' הציעה לאחד קמפיין עם 'אגודה' - החסידים מתלבטים'

בחירות 2021 כבר נראות באופק ובמפלגות השונות נערכים לפרסום אגרסיבי יותר, בראש כל חוצות | ביהדות התורה מתנהלים דיונים אחרונים האם במערכת הנוכחית מוטב לאחד את הקמפיין בין 2 הסיעות | איחוד שכזה יסייע ל'דגל' להתגבר על המצוקה התקציבית

דגל' הציעה לאחד קמפיין עם 'אגודה' - החסידים מתלבטים'
יהדות התורה בחירות צילום: יוסי שחר

36 יום לבחירות, וגם ביהדות התורה נערכים לפתיחת הקמפיין, אם בדרך כלל עד כה המפלגות היו מנהלות מערכות קמפיינים נפרדות, כשאגודת ישראל מובילה פרסום בנפרד מדגל התורה, הפעם יש מי שמבקש קמפיין מאוחד.

בימים האחרונים פנו מטעמה של דגל התורה לאגודת ישראל בהצעה לנהל קמפיין מאוחד, בין היתר במטרה לשדר אחדות לאחר תקופה ממשוכת של חילוקי דעות פנימיים בתוך המפלגה וגם בתוך ציבור בכל הנוגע לטיפול בקורונה.

מנגד, באגודת ישראל לא מתלהבים מההצעה, ונכון להבוקר (שני) הם טרם השיבו בנושא, כשהם עדיין מתלבטים האם זה הדבר הנכון לבחירות האלו או שמא עדיף להתנהל גם הפעם באופן נפרד.

סיבה נוספת שהביאה את דגל לבקש אחדות הוא המצב הכספי של המפלגה, לאור חובות שהצטברו במערכות הבחירות החולפות, תקציב המפלגה לא מאפשר להם להתנהל בקמפיין נפרד ועל כן הם מבקשים להתנהל לצד הסיעה החסידית ששמרה על תקציב מאוזן.

בדגל התורה ובאגודת ישראל כבר גיבשו את צוות הקמפיין, את קמפיין המפלגה הליטאית ינהל האסטרטג ירח טוקר לצד פעילי המפלגה, ובאגודת ישראל הוקם צוות מטעם הסיעות, קובי איזק מטעם הסיעה המרכזית, צחי ברים משלומי אמונים, מנחם אייכלר מבעלזא ויהושע מנדל מויז'ניץ.

דגל התורה אגודת ישראל קמפיין הבחירות בחירות 2021 ירח טוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד