י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פגע וברח

בגלל דו"ח קורונה: ירה לעבר רכב השוטר • צפו

צעיר בן כבן 18 תושב נצרת, שזעם על שוטר אשר קנס אותו ב-500 שקלים בגין הפרת הסגר, ביצע ירי חי לעבר רכבו של השוטר | על פי כתב האישום שהוגש נגדו ונגד בן משפחתו שהיה מעורב בירי, השניים הגיעו באישון ליל סמוך לביתו של השוטר, ביצעו ירי, פגעו ונמלטו | המשטרה מבקשת לעצור את השניים עד תום ההליכים | צפו בתיעוד

בגלל דו"ח קורונה: ירה לעבר רכב השוטר • צפו
הירי בכפר ריינה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה לחקירה שני חשודים לאחר שירו על רכב של שוטר מכפר ריינה המשרת בתחנת נצרת, כשעל פי החשד, הרקע לירי הינו דו"ח קורונה שנרשם לאחד מהם יום קודם לכן.

אחד מהחשודים, תושב נצרת בן 18, נעצר על ידי שוטר בביקורת שגרתית במסגרת פעילות אכיפת הסגר, ונרשם לו דו"ח קורונה על סך 500 שקלים. לאחר שאיים על השוטר נמצא אף אגרופן ברשותו.

על פי כתבי האישום שהוגשו נגד השניים, יום לאחר המקרה, חבר אותו חשוד לשני קרובי משפחה בני 20-21 אשר מתגוררים בסמוך לביתו של השוטר על מנת לנקום בו ולבצע לעברו ירי בנשק חי.

עוד עולה מכתבי האישום, כי החשודים הצטיידו בנשק, הסירו את לוחיות הזיהוי של הרכב אות לקחו ממגרש רכבים ובשעות הלילה הגיעו סמוך לביתו של השוטר ופתחו בירי מסיבי אל עבר רכבו הפרטי של שחנה בסמוך לביתו. לאחר מכן הם נמלטו מהמקום.

המשטרה פתחה בחקירה נרחבת בליווי של הפרקליטה אליזבט קדמון מפרקליטות מחוז צפון וכך הצליחה לגלות את זהותם של שני החשודים. כנגד שניהם - ג'מאל נפאפעה בן 18 תושב נצרת, ועבד אלרחמן גראבה בן 21 תושב ריינה- הוגשו כתב אישום ובקשות למעצרם עד תום ההליכים.

השנים נאשמים, כל אחד לפי חלקו במעשה, בין היתר בעבירות נשיאת נשק, קשירת קשר לפשע, ירי מנשק חם באזור מגורים, חבלה במזיד ברכב והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי משטרת ישראל במחוז צפון פועלים ללא הרף ובחיכוך מתמיד עם גורמים עבריינים, איומים ופגיעות לא ירפו את ידי השוטרים במלאכתם בשרות הציבור. משטרת ישראל תדאג למיצוי מלוא חומרת הדין עם העבריינים הפועלים נגד נציגי החוק בניסיון להפריע לעבודתם.

הירי בכפר ריינה//צילום: דוברות המשטרה

דו"ח קורונה ירי כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד