י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מהפך עיצובי אצלכם בבית

חולמים על חידוש הבית? זו ההזדמנות שלכם! קוקה-קולה יוצאת בפעילות מפתיעה לקראת פורים, ומאפשרת לכם לזכות במהפך עיצובי באחד מחדרי הבית עם ריהוט, אביזרים חדשים וליווי של מעצבת פנים

מהפך עיצובי אצלכם בבית
מהפכה בבית צילום: שאטרסטוק

כשמדובר בבית שלנו – "מהפך" תמיד נתפס כמושג חיובי - אפילו כהגשמת חלום!

עוד פעילות מפתיעה מבית קוקה-קולה יוצאת לדרך! והפעם, אנחנו מזמינים אתכם להשתתף ולנסות לזכות במהפך עיצובי באחד מחדרי הבית - עם ריהוט, אביזרים חדשים וליווי של מעצבת פנים!

הפעילות הייחודית נערכת בהשראת המושג 'ונהפוכו' – אחד מסמלי חג הפורים. כאשר הפרס הגדול יאפשר לזוכים ליהנות ממהפך מרענן באחד מחדרי הבית, מהפך שישנה את האווירה  ויכניס תחושה שכולה טוב.

הפעילות תוכננה במיוחד לתקופה זו בה כולנו זקוקים לאווירה שמחה, חגיגית ונטולת דאגות. הפעילות יוצאת לדרך במטרה לתת למשתתפים ולזוכים זריקת אנרגיה וכוחות חדשים יחד עם הנאה וחוויה.

אם גם אתם חולמים על חידוש הבית - זו ההזדמנות שלכם! התקשרו לטלמסר 8305*

מה צריך לעשות?

לקנות ממהדורת בקבוקי המיני המיוחדת של קוקה-קולה ישראל, הכוללת את המשקאות קוקה-קולה קלאסי, קוקה-קולה זירו ופאנטה אורנג' בבקבוק 250 מ"ל עם הלוגו ההפוך.

להתקשר לטלמסר 8305* ולהזין את המספר הסידורי המופיע על גבי הבקבוקים. אז תפתח בפניכם האופציה לשחק במשחק הטריוויה ההפוכה שהותאם במיוחד לפורים.

שלושת המשתתפים שיענו נכונה ובמהירות הגבוהה ביותר במשך כל תקופת הפעילות, יזכו במהפך באחד מחדרי הבית, כולל ריהוט, אביזרים וליווי של מעצבת פנים!

רוצים גם לעשות טוב?

אתם מוזמנים להציע מקום המשמש לפעילות קהילתית וזקוק לשינוי, ואולי גם הוא ייבחר ויזכה לחידוש מתנת קוקה-קולה!

אז קדימה למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו 8305*

מאחלים לכם חג פורים שמח ושהכל יתהפך לטובה!

פורים קוקה קולה עיצוב הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד