י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אלרעי-פרייס להגנת החרדים

שוב קבינט סוער; עימות חריף בין גנץ לנתניהו

קבינט הקורונה מכונס בשעה זו כדי לדון בצעדים לפיחת המסחר והחינוך אם הירידה בתחלואה והצלחת מבצע החיסונים | עימות חריף בין יו"ר כחול לבן לראש הממשלה סביב התוכנית הכלכלית

שוב קבינט סוער; עימות חריף בין גנץ לנתניהו
בני גנץ ונתניהו צילום: Amit Shabi/POOL

קבינט הקורונה שוב מכונס בשעה זו לדון על היציאה מהסגר, שמנגד אף צפויים שמא לדון בהידור ההגבלות לחג ימי הפורים בשבוע הבא כדי למנוע זינוק נוסף בתחלואה בישראל כהפקת לקחים מהשנה החולפת.

כבר בפתח הדיון אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו "אסור שנפתח הכל מיד, צריך לפעול באמצעות התו הירוק לצד המשך מבצע החיסונים״, שלקראת חג הפורים ציין נתניהו, ״אנחנו צריכים להכריע גם בעניין חג הפורים".

מי שהפתיעה בפתח הדיון ויציאה להגנת הציבור החרדי הייתה הד"ר שרון אלרעי פרייס ממשרד הבריאות שאמרה: "כשאנחנו מגיעים לסגר זה לא בגלל תחלואה במגזר החרדי זה בגלל תחלואה עודפת בכל מדינת ישראל. רואים את זה גם בתחלואת ילדים. רק כשנסגרו בתי הספר תחלואת הילדים ירדה. להגיד אין קשר בין בתי הספר לתחלואת הילדים זה לא נכון".

בשעה הראשונה של הדיון התנהל ויכוח סוער בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יו"ר כחול לבן בני גנץ סביב העברת התוכנית הכלכלית שיזם ראש הממשלה בנימין נתניהו, "אנחנו צריכים לפתוח בזהירות״, אמר ראש הממשלה, שציין עוד ״כשיש בעיות כלכליות אני אומר אכן, לכן בנינו תכנית כלכלית שלא מוכנים לעבוד איתה. המענה הוא לא לפתוח. האיזון הנכון תוך כדי פתיחה בהדרגה זה התכנית הכלכלית".

השר בני גנץ השיב לנתניהו: ״אנחנו לא עוצרים את התכנית הכלכלית אנחנו עוצרים שוחד בחירות. אתה משחק איתי איך שנוח לכך. אני בעד לדון בתכנית הכלכלית ולשמוע את כולם ואז להביא את זה לדיון בממשלה. אתה יודע טוב ממני".

קבינט הקורונה שרון אלרעי פרייס בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד