י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שירות מרחוק

הלוואות דיגיטליות בלי לצאת מהבית

בעולם שנעשה טכנולוגי יותר, ודיגיטלי יותר, מיום ליום. אינספור פעולות יכולות להתבצע בצורה מהירה • קווים לדמותה של ההלוואה הדיגיטלית

הלוואות דיגיטליות בלי לצאת מהבית
סגירת עסקה צילום: פיקסביי

אנחנו חיים בעולם שנעשה טכנולוגי יותר, ודיגיטלי יותר, מיום ליום. אינספור פעולות יכולות להתבצע בצורה מהירה, לעיתים אפילו בלחיצת כפתור, מה שחוסך לנו זמן, מאמצים והמון כאבי ראש. דיגיטל פיננסים מראה שגם הלוואות יכולות להיות דיגיטליות, ויש להן שורה ארוכה של יתרונות.

קווים לדמותה של ההלוואה הדיגיטלית

כשאנחנו מדברים על הלוואה דיגיטלית, אנחנו מתכוונים למעשה להלוואה שניתן לקחת דרך המחשב או הטלפון, מבלי שיש צורך לצאת מהבית. זאת כמובן להבדיל מהלוואות "רגילות" שדורשות ביקור בסניפי בנקים ומוסדות פיננסים אחרים, ניהול משא ומתן מייגע עם אנשי המוסד הפיננסי, איתור מורכב של מסמכים ועוד.

ההלוואות הדיגיטליות עושות את החיים שלכם לפשוטים מאוד. העיקרון המרכזי שלהן, כפי שניתן להסיק משמן, הוא שאת הבקשה ניתן להגיש מכל מקום ובכל זמן למעשה. ההגשה נעשית דרך האינטרנט, בממשק ידידותי ונגיש בכל קנה מידה.

גם את המסמכים הדי בסיסיים שיש להוסיף לבקשה – למשל מסמכים המראים את מצב חשבון הבנק או מצב העובר ושב בשלושת החודשים האחרונים – ניתן לצרף בלחיצת כפתור.

מתי הלוואות דיגיטליות יכולות להתאים?

כל התהליך של הלוואה דיגיטלית חוסך מכם הרבה מאוד זמנים,החיסכון בזמנים הוא משמעותי באינספור תרחישים בהם זקוקים לכספים במהירות, וכמובן שגם על רקע העובדה שזמן בעת הנוכחית שווה הרבה מאוד כסף.

חשבו למשל על שכיר שנכנס לבור כלכלי בתקופת הקורונה, עקב פיטורין או יציאה לחל"ת, והוא זקוק לכספים כמו אוויר לנשימה. או על עסק שמעוניין להיפתח ולהתרחב, אדם שרוצה לרכוש רכב או אפילו להגשים את החלום של רכישת דירה. במקרה הזה ניתן לקחת, על חשבון חלק מהמשכנתא, הלוואה המגדילה למעשה את ההון העצמי שמציגים לבנק.

מגוון עצום של יתרונות

ההלוואות דרך דיגיטל אינדקס הן הלוואות חוץ בנקאיות, כך שהן אינן תופסות את מסגרת האשראי בחשבון. עובדה זו מעניקה בוודאי ללקוחות מרווח נשימה לאורך החודש ומקלה על ההתנהלות השוטפת שלהם.

תהליך הגשת הבקשה הוא פשוט יותר מאי פעם, כאשר בחלק גדול מהמקרים אין צורך בערבים או בהמצאת אינספור טפסים שלא בדיוק רלוונטיים. התוצאה היא שיש הלוואות הניתנות במהירות הבזק, תוך עד שעה בחלק מהמקרים, כאשר אחוזי אישור הבקשה גבוהים במיוחד.

דיגיטל פיננסים מאפשרת ללקוחות לבחור בין עשרות רבות של סוגי הלוואות, ובחלק מהמקרים גם להתאים הלוואה נתונה לצרכי הלקוח הספציפי. גמישות זו מקלה על הלקוחות, והרי לכל אחד מהם יש את הצרכים שלו.

אז איך מתחילים?

עם ההלוואות של דיגיטל פיננסים אתם לא צריכים כאמור לצאת מפתח הבית. התהליך עצמו יכול להתחיל דרך אתר החברה, עם מינימום מאמץ: כל שיש לעשות הוא להתקשר לצוות היועצים של החברה, או לחלופין להשאיר פרטים באתר. נציגי החברה יחזרו אליכם במהרה עם התשובה לגבי זכאותכם להלוואה.

 

 

הלוואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד