י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סגולה לזיווג הגון

עת הישועה הגיעה: ברכתו של הגרמ''ש אדלשטיין מכה גלים בעולם כולו

ברכה כזו עוד לא נשמעה, ברכה שתמלא את כל משאלות ליבכם לטובה, ובכל זה יזכו כל אותם אלו שייפתחו את ליבם למען שלושים חתנים וכלות יתומים שעתידים להתחתן בחודש אדר אך אין להם מאומה, השמחה מהולה בעצב והם זקוקים לנו שנסייע להם לגשת אל החופה בלב שמח

עת הישועה הגיעה: ברכתו של הגרמ''ש אדלשטיין מכה גלים בעולם כולו
הגר"מ אדלשטיין צילום: באדיבות המצלם

שלושים יתומים, שלושים חתנים וכלות שחרב עליהם עולמם צפויים להינשא החודש, חודש אדר, שלושים חתנים וכלות העומדים לפני היום הכי שמח בחייהם, אך ליבם הולם בפראות, אין להם כלום, גם לא את הדברים הבסיסיים.

ממש כך, שלושים חתנים וכלות נמצאים בימים אלו בהתרגשות של ממש, הנה בעוד רגע קט הם יצעדו אל עבר החופה ויינשאו בשעה טובה ומוצלחת לבחיר ליבם, אבל ההתרגשות והשמחה נמצאים תחת עננה כבדה של כאב, של סבל, של ייאוש.

בואו להיות שותפים לברכה הנדירה שמכה גלים>>>

הם לא חתנים וכלות רגילים, הם חתנים וכלות יתומים, אין להם אב או אם, כל אחד והטרגדיה שלו, כל אחד והאסון הכבד שיש מאחוריו, המילים נעתקות, הם הולכים לצעוד אל החופה ללא אחד מהוריהם, תחושה כואבת ועצובה, מהולה בשמחה של יום הנישואין.

לא מדברים על שמלת כלה מפוארת, גם לא על קייטרינג יוקרתי, מדברים על המינימום, כן, פשוט אין להם שום דבר, אין להם את הדברים הבסיסיים שיש לכל חתן וכלה, פשוט אין, המשפחות שלהם גם ככה שבורות וכעת הם צריכים להתמודד עם כל הקושי הזה לבד.

הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט''א שיגר מכתב נדיר ומיוחד ל'קופת העיר' וכך הוא כותב, "כל התורם עבור יתומי אדר סך שלוש מאות ש''ח יזכה להתברך בבני חיי ומזוני, ונחת מכל יוצ''ח, וזיווגים הגונים בנקל, ולמלאות כל משאלות לבם לטובה".

בואו להיות שותפים לברכה הנדירה שמכה גלים>>>

ברכה היסטורית וחסרת תקדים, ממש כך, ברכה נדירה בה מובטח לכם פרנסה, בנים, חיים, זיווגים הגונים, נחת ובעיקר שכל משאלות ליבכם יתמלאו, אתם מבינים את משמעות הברכה? לא שומעים ברכות כאלה כל יום, כל שנותר לכם לעשות הוא לתרום ליתומי אדר.

הגרמ''ש אדלשטיין שליט''א ידוע בכוחו הגדול בענייני זיווגים וכעת הוא מבטיח לכם, כותב על גבי גליון, כי מי שיתרום למען אותם חתנים וכלות יזכה בזיווגים הגונים, ברכה היסטורית וחסרת תקדים, אסור לכם לפספס את ההזדמנות הנדירה הזו, אתם חייבים להיות חלק מזה, להיות חלק ולזכות בזיווג הגון כשאיפתכם.

כל שנותר לכם לעשות הוא לסייע לאותם שלושים חתנים וכלות יתומים שאין להם מאומה, שעתידם לוט בערפל, אנחנו חייבים לעזור להם, לחבק אותם, ללוות אותך בתמיכה אינסופית ליום הגדול שלהם, לעזור להם להקים בית נאמן בישראל מתוך שמחה והרחווה.

בואו להיות שותפים לברכה הנדירה שמכה גלים>>>

 

הגר"מ אדלשטיין זיווג הגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד