כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
השיגו חיסון עדר?

אזרחי הודו חוששים להתחסן ומתעלמים מהנגיף

בעת שמדינות העולם נאבקות על מנת להחיות את הכלכלה שלהם, באחד מרגעי השפל שידעה בשנים האחרונות. בהודו חזרו כאמור האזרחים למלא את הקניונים המסעדות והמספרות תוך התעלמות מהנגיף וחשש מהחיסונים

אזרחי הודו חוששים להתחסן ומתעלמים מהנגיף
אילוסטרציה צילום: unsplash

בעוד שבישראל מערך החיסונים עובד כראוי ומהווה מודל ודוגמא לקנאה לשאר מדינות העולם, בהודו איבדו האזרחים אמון בחיסון, ולמרות נגיף הקורונה, למעלה ממיליארד האזרחים במדינה השביעית בגודלה בעולם, חזרו לשגרה.

על פי הדיווח ב'כלכליסט' בעקבות 'פייק ניוז' רחב היקף במדינה, אזרחי הודו אינם מעוניינים להתחסן, והם חזר לשגרת חייהם של לפני פרוץ מגפת הקורונה, תוך התעלמות ממנה. הקניונים מלאים ובמדינה שוררת הערכה מהולה בתקווה כי הם פיתחו או יפתחו במהרה חיסון עדר.

ב'כלכליסט' ציטטו את אבישק גופטה, שמסקר את כלכלת הודו עבור סוכנות הידיעות בלומברג "במומבאי ובדלהי, שהיו הנפגעות העיקריות מהמגפה, נראה שהחיים חזרו לשגרה מבחינת נתוני ההתניידות".

לאו כך, בעת שמדינות העולם נאבקות על מנת להחיות את הכלכלה שלהם, באחד מרגעי השפל שידעה בשנים האחרונות. בהודו חזרו כאמור האזרחים למלא את הקניונים המסעדות והמספרות, והכלכלה כולה נהנית מצמיחה מהירה וחזרה לשגרה.

 

 

 

הודו קורונה חיסון עדר כלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד