י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קמפיין סדינים

לאחר השריון בליכוד: אורלי לוי כיסתה את חובותיה

לאחר שבבחירות לכנסת ה-24 היא שוריינה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו במקום ה-26 ברשימת הליכוד הגיעה היום יושב ראש מפלגת גשר אורלי לוי אבקסיס עם צ'ק מכובד אל חשב הכנסת, על מנת לסגור את חובות המפלגה שהקימה

לאחר השריון בליכוד: אורלי לוי כיסתה את חובותיה
הקמפיין של אורלי לוי צילום: מתוך הטווויטר שלה

לאחר ששוריינה בליכוד, השרה אורלי לוי אבקסיס כיסתה היום (שני) את החובות של מפלגת 'גשר' לאוצר המדינה ולכנסת, בסך 1,241,000 ש״ח. כך על פי הדיווח של ליאור קינן בחדשות 13.

יושב ראש מפלגת 'גשר' הגיעה היום אל חשב הכנסת חיים אבידור, ובידה צ'ק על סך על לא פחות מ-1,241,000 שקלים, וכיסתה כאמור את החובות של המפלגה שהריצה.

מתוך הטוויטר של אורלי לוי.

בחודש אפריל לאחר כישלונה של המפלגה פרסמה יושבת ראש המפלגה אורלי לוי אבקסיס תמונה מסיסמת בחירות בבקעת אונו שרוססה על סדינים, וכתבה: "רצינו באמת ובתמים לטפל בבעיות היומיום של החברה שלנו. כל קול שקיבלתי נתן לי הרגשה שיש ניצוץ שמאמין בערכים האלה. לכל הפעילות והפעילים הנהדרים שלנו, שלא תיפול רוחכם! לא היה לנו תקציב, ניהלנו קמפיין סדינים אבל היו לנו הרבה ונשמה וחברים שנלחמו עד הסוף".

כזכור, לוי אבקסיס התחילה את דרכה הפוליטית במפלגת ישראל ביתנו, הלכה והקימה את מפלגת גשר, נכשלה, והתחברה עם מר"צ והעבודה על מנת להצליח לעבור את אחוז החסימה. ובבחירות לכנסת ה-24 היא שוריינה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו במקום ה-26 ברשימת הליכוד. 

אורלי לוי אבקסיס חשב צ'ק תנועת גשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד