י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מאחורי הקלעים

העיתונאי נדהם: אמרתי את התפילה ומצאתי את הארנק

העיתונאי לירן תמרי איבד את ארנקו ובאורח פלא לאחר שאמר את תפילת "אמר רבי בנימין" קיבל את ארנקו בחזרה. ל'בחדרי' הוא מספר: "חבר הזכיר לי את התפילה שבכלל שכחתי ממנה, ופתאום מבול של טלפונים, ומצאו לי את הארנק בחלקים, מדהים"

העיתונאי נדהם: אמרתי את התפילה ומצאתי את הארנק
לירן תמרי צילום: באדיבות המצלם

לירן תמרי, כתב משטרה ומשפט ב-mynet ו'ידיעות ירושלים', פרסם בחשבון הטוויטר שלו את הציוץ הבא: "חייב לשתף בסיפור מטורף. הבוקר איבדתי בעיר ארנק שהכיל כרטיסי אשראי, 1,000 במזומן ותעודת לע״מ. חיפשתי שעות ברחובות ללא הצלחה עד שחבר שלח לי תפילה למציאת אבידה "אמר רבי בנימין". אחרי זמן קצר פנו אלי בפייסבוק אנשים טובים שמצאו את הארנק ברחוב עם הכסף בפנים. מדהים".

ל'בחדרי חרדים' מספר תמרי: "זה סיפור מטורף, מצאו את הארנק בחלקים ברחוב בצלאל, אני כבר התייאשתי מהארנק, ואז חבר שלח לי את התפילה של אמר רבי בנימין, ואני אמרתי אותה שלוש פעמים, ולקראת שעה 19:00 התחילו לשלוח לי הודעות, אחד שלח שהוא מצא את כרטיס האשראי, אמרתי לעצמי, 'טוב גם ככה ביטלתי את האשראי' אחרי כמה דקות פנה עוד אדם ואמר לי שהוא מצא את כל הארנק, שאלתי אותו אם יש שם 1000 שקל, והוא אמר שיש, ואחרי כמה שעות עוד אדם פנה אלי שהוא מצא עוד כרטיס אשראי שלי".

לדוגמה בחשבון הפייסבוק בשם 'נחלאות' כתב אלדד בראשי: "נמצא לפני 20 דקות בבצלאל במעבר חציה מרחוב שילה לאבן ספיר, אם אתם מכירים את הבן אדם תייגו אותו או תפנו אותו אלי לפרטי, שיהיה אחלה לילה". עוד אדם שלח ללירן בפייסבוק, "איבדת את הארנק שלך?". אחד אחר כתב "מה הולך אחי איבדת כרטיס אשראי?".

לירן מוסיף ומספר ל'בחדרי': "אני בן אדם מאמין, אני משתדל להניח תפילין, הלכתי כל היום מבואס, כי בכל זאת זה אלף שקל מזומן, פתאום בא לי החבר הזה, והזכיר לי את התפילה שבכלל שכחתי ממנה, ופתאום מבול של טלפונים, ומצאו לי את הארנק בחלקים, מדהים".

לירן תמרי אמר רבי בנימין ארנק השבת אבידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד