י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
36 שעות למען בית המדרש

"כתובת לכל פונה": המונים מכירים טובה לרב לויכטר

היום (ג')  יוצאת לדרך המהפכה הגדולה של בית מדרש 'מי הדעת' המקבץ בתוכו אלפי בחורים ואברכים ברחבי העולם אשר חשקה נפשם לעמוד על דעתם ולמצוא את דרכם הייחודית בלימוד ובעבודת ה'

"כתובת לכל פונה": המונים מכירים טובה לרב לויכטר
הרב לויכטר צילום: יח"צ

בתקופה האחרונה בעקבות המצב

ורבים מבקשים עצה, הכוונה, עזרה,

נוצר צורך בהרחבת פעילות של הכולל ושל הרב, על מנת שהרב יוכל להמשיך ולהיות כתובת לכל פונה, להמשיך במסירת השיעורים והוועדים ולהמשיך להיות אוזן קשבת, ומקור לעזרה וסיוע.

זאת ההזדמנות שלך להיות שותף.

זאת ההזדמנות שלך להוקיר לרב טובה אישית על כל אותם רגעים וזמנים שהרב היה שם בשבילך.

הזדמנות להיות נושא בעול הן ברוחניות הן בגשמיות.

מעולם הרב לא ביקש עזרה.

לחצו כאן כדי לשאת בעול המוסד העצום שמסייע לרבבות>>>

בית המדרש בראשותו של גאון המחשבה הרה"ג ר' ראובן לויכטר שליט"א אשר מרביץ תורה לעדרים להוסיף דעת ותבונה בבני עליה המועטין. לכתת רגליו מעיר לעיר וממדינה למדינה לפתוח עולמות חדשים וייחודיים איש איש על פי דרכו. כוחותיו ותכונותיו. לתת טעם אישי ולבנות עולם פנימי עשיר ויציב אשר יתקיים בכל תלמידיו. הוועדים המפורסמים של הרב שליט"א חוללו שינויים מהפכניים בתלמידיו הרבים המפוזרים ברחבי העולם.

הרב שליט"א זכה לשאת חן ושכל טוב בעיני רבו מרן המשגיח הגה"צ ר' שלמה וולבה זצוק"ל אשר קירבו וחיבבו יתר על המידה וקבע עימו חברותא למשך קרוב לחצי יובל שנים. ואף ביקש ממנו להשקיע את ייעודו בזיכוי הרבים אשר אין למעלה ממנו.

זה לא עוד מצאי'נג. אין כאן קמפיינר מבריק. ואין כאן חברה של איסוף תרומות שמנהלת את הקמפיין. ללא עיתונים וללא מודעות רחוב. וללא שידורי רדיו ממומנים. התגייסות אישית של מעגל התלמידים הקרוב של הרב. עם יעד צנוע של 300 אלף שקל. ללא הוצאות נוספות.

הקמפיין מתבצע על ידי תלמידי הרב ובהכוונתו הישירה של הרב שליט"א. כאמור תלמידי הרב יוצאים במבצע איסוף תרומות מהיר ללא שום הכנה מוקדמת לפנות לכל מי שליבו נפתח לעולם המחשבה והעבודה המוסרית. לכל מי שאי פעם הבין מהי יראה ומדוע נקראת חכמה. מי שנפתחו מעיינות החכמה לדעת להכיר את עצמו ואת כוחות נפשו לנווטם ולהיישירם לדרך טובה. לכלל תלמידיו של הרב אשר פזורים ברחבי העולם לתת כח ולהיות חלק מהמפעל החשוב והגדול הזה בפרט בתקופה זו אשר פרוץ עומד על המרובה.  

בבית מדרש 'מי הדעת' מתקבצים בחורים ואברכים מכלל עולם התורה ומוצאים בו כל אחד את מקומו. את דרכו הייחודית במחשבה. בחכמה. בבניה אישית. שיעורים על בסיס יומי ביסודות היהדות. וביסודות הנפש והדעת.

זה הזמן שלנו להיות שותפים למפעל הגדול הזה. לפעילות הענפה חובקת עולם אשר כל מטרתה לתת לאדם טעם בעצמו. בעולמו הפנימי. אנו פונים לכל תלמידי הרב ולכל מי שעולם החינוך בוער בו. ליטול חלק במפעל חיים תוסס זה. אשר נותן עמל ויגיעת נפש בלתי נלאית עבור כל אדם ואדם באופן פרטי למצוא את דרכו. להאיר את עולמו באור המחשבה הישרה והבריאה. כולנו תורמים למהפכת החינוך. מהפכת הדעת.  כולנו חלק מבית המדרש החשוב מי הדעת אבן שואבת בכל עת לכל דורש.

(הועלה על ידי אחד התלמידים)

לחצו כאן כדי לשאת בעול המוסד העצום שמסייע לרבבות>>>

 

 

 

 

הכרת הטוב גיוס כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד