י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו

נתניהו נגד גנץ: "פוליטיקאים חסרי אחריות; העסקים ימותו"

המאבק סביב התוכנית הכלכלית אותה יוזם רה"מ נתניהו ושר האוצר כץ, עולה שלב | רה"מ נתניהו יוצא במתקפה חריפה המכוונת כלפי יו"ר כחול לבן גנץ | צפו

נתניהו נגד גנץ: "פוליטיקאים חסרי אחריות; העסקים ימותו"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

התוכנית הכלכלית שיזם ראש הממשלה ושר האוצר טרם הגיעה לדיון ואישור בממשלה לאחר שאתמול טען יו"ר כחול לבן בני גנץ כי הוא מתנגד לתוכנית מאחר ומדובר בשוחד בחירות, היום יוצא ראש הממשלה למתקפה.

בסרטון שפרסם נתניהו, הוא תקף: "אתם מדמיינים שמישהו ימנע ממני להביא חיסונים בגלל בחירות? מה פתאום, הרי אנשים ימותו. אתם מדמיינים שמישהו ימנע ממני להביא סיוע כלכלי בגלל בחירות? מה פתאום, הרי עסקים ימותו".

"הבאנו 15 מיליארד שקל, עם מקורות, כדי לתת לעסקים, לעצמאים, למובטלים, לכלכלת ישראל", עדכן נתניהו, ותקף את גנץ, "לא יתכן שפוליטיקאים חסרי אחריות, בירוקרטים ויועצים משפטיים, יתייצבו נגד העם, לא יתנו לנו להביא את הכסף ויגידו ״חכו כמה חודשים, מי שימות - ימות״. אנחנו בעד העם, אנחנו נביא לכם את הכסף ולא נפסיק להילחם בשבילכם".

מוקדם יותר היום מסרו משלכת שר הביטחון בני גנץ: "למען הסר ספק- לא נקיים פגישה על פייק תוכנית כלכלית, ללא מקורות וללא היתכנות, שמטרתה לתת שוחד בחירות".

כזכור, בדיון שהתקיים אמש התנהל ויכוח סוער בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יו"ר כחול לבן בני גנץ סביב העברת התוכנית הכלכלית שיזם ראש הממשלה בנימין נתניהו, "אנחנו צריכים לפתוח בזהירות״, אמר ראש הממשלה, שציין עוד ״כשיש בעיות כלכליות אני אומר אכן, לכן בנינו תכנית כלכלית שלא מוכנים לעבוד איתה. המענה הוא לא לפתוח. האיזון הנכון תוך כדי פתיחה בהדרגה זה התכנית הכלכלית".

השר בני גנץ השיב לנתניהו: ״אנחנו לא עוצרים את התכנית הכלכלית אנחנו עוצרים שוחד בחירות. אתה משחק איתי איך שנוח לכך. אני בעד לדון בתכנית הכלכלית ולשמוע את כולם ואז להביא את זה לדיון בממשלה. אתה יודע טוב ממני".

בנימין נתניהו תוכנית כלכלית בני גנץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד